עלי ועל הבלוג

אני הוא אדם ספקן וחובב קונספירציות המעדיף להישאר אנונימי.

האינטרנט ושפע המידע שבו הביא לפריחתן של תיאוריות קונספירציה שונות, בארץ ובעולם. בעולם קמו מספר אתרים ובלוגים המוקדשים לבחינת תיאוריות אלו בצורה ספקנית וביקורתית. בעברית לעומת זאת אינני מכיר אתרים כאלה וזאת המטרה של הבלוג הזה, להפיץ בעברית מידע ביקורתי על תיאוריות הקונספירציה ובמיוחד על תיאוריות ישראליות אשר לגביהן אין מידע ברשת בשפות אחרות.

ליצירת קשר: aaconspiracies בgmail.com

108 מחשבות על “עלי ועל הבלוג

  1. יש לך כתובת דוא"ל שאפשר לפנות דרכה אלייך.
    הייתי רוצה לשלוח לך חומר על הפלרה שאולי תרצה לבחון ולהגיב עליו.

  2. האם יש אפשרות להיות מנוי על הבלוג שלך ולקבל הודעה בדואר אלקטרוני כל פעם שאתה מפרסם פוסט חדש?
    (או שאתה לא מאפשר את זה כי אתה יודע שאני מנסה בעצם להשתלט לך על המוח?)

  3. רצח רבין האומנם יגאל עמיר???
    זה חשוב. (כי בטח עשו זאת לפני )אבל בחישוב זוית תעלת הקליע העליון יותר ,מהחוליה ה 6 מאחור מעלה לכיוון הצלע השלישית הגובה של הכתף יהיה מקסימום 125 מהרצפה כלומר הגובה של יגאל עמיר צריך להיות 145 ס"מ. ולכן אם הוא גבוה יותר אין מצב שהכדור נורה כשרבין עומד זקוף

    על פי ממצאי הנתיחה הפתולוגית גובהו של רבין מיקום פצע הכניסה כיוון תעלת הקליע והימצאות הקליע . אורך זרוע קנה אקדח והמרחק מהגוף. לא להזכיר שמי שמבין בירי אקדח יודע שזווית הירי אף פעם לא עולה למעלה ותמיד "מפילים" כדור

    חישוב טריגונומטרי פשוט.
    עדיין נראה לך הגיוני שיגאל עמיר ירה?

  4. אתה מומחה לבליסטיקה? לפתולוגיה? זיהוי פלילי? כן, יש צילום של יגאל עמיר יורה ברבין. הוא נתפס,הודה ויושב בכלא. די משכנע אם אתה שואל אותי

  5. אתה ספקן וחובב קונספירציות?
    על פי מה שכתוב בבלוג אתה רחוקמלהיות ספקן כי אתה מתיימר להיות מבין במדע ואולי אתה חבר בכת הידען.
    מה שברור שאתה נהנה להיות מכחיש הקונספרציות התורן.
    מה זה צחקתי מההסברים הכל כך מגוחחים לקונספרציות, דרך אגב קונסיפרציה זה מושג המתאר אמת שהממשל מסתיר ע"י הפצת שקרים ובילבול שיגרמו לציבור שהאמת היא בעצם בלוף ודימיון פרוע וכך ללגלג על אלה שטוענים שהאמת לגבי נושא מסויים הוא קונספירציה הם אנשים הזויים.

    • אתה צודק הוא מיתכחש בזדון לכל הצילומים וההוכחות של הכימטרייל וחוץ מיזה הוא לא מזדהה בשמו או בכלום בקיצור מושתל וההסברים שלו דלוחים ביותר גם לשקר צריך לדעת …. אנחנו רואים יום יום מטוסים מרססים מעל שמי תל אביב החורף הזה היה הכי מרוסס שראיתי כימעט כל יום אז זה בוודאות ריסוס מכוון ….צילמתי את המטוסים וגם את הניגרר המפזר אבק מאחורי המטוס מעל גשר איילון אז מרססים זו עובדה קיימת כל מי שמכחיש עובדה זו הינו בילתי אמין בעליל ואין להמשיך להיתייחס לדבריו ….

      • לא רק זה, ראיתי פעם עובד של העירייה הולך עם מיכל ריסוס על הגב. אז ברור שהכמטריילס זו מזימה להפוך את כולנו ליצורים נחותים שמאמינים בקונסיפרציות.

  6. כל חוקר קונספירציה (לא תאוריות) מוצלח מתחיל כמבקר של תאוריות קונספירציה,
    ספק בריא ואפס סובלנות לבולשיט. ההבדל הסופי בין אלו המודעים לקונספירציות
    שהן חלק מההיסטוריה והפרה-היסטוריה האנושית, לבין אלו שלא, זו היכולת לקבל
    את קריסתן הטוטאלית של כל האקסיומות הטמועות בנו מינקות ולהתחיל ללמוד את העולם מאפס.

    לא כולם יכולים או רוצים בזה, אבל לאלו שכן מחכה מסע אינפורמטיבי ואינטלקטואלי מופלא
    ארוך ומייגע שאינו נגמר, וגובה לא פעם מחיר כזה או אחר – אבל למרות הכל, האמת מחכה למי שחפץ בה.

  7. כל חוקר קונספירציה (לא תאוריות) מוצלח מתחיל כמבקר של תאוריות קונספירציה,
    ספק בריא ואפס סובלנות לבולשיט. ההבדל הסופי בין אלו המודעים לקונספירציות
    שהן חלק מההיסטוריה והפרה-היסטוריה האנושית, לבין אלו שלא, זו היכולת לקבל
    את קריסתן הטוטאלית של כל האקסיומות הטמועות בנו מינקות ולהתחיל ללמוד את העולם מאפס.

    לא כולם יכולים או רוצים בזה, אבל לאלו שכן מחכה מסע אינפורמטיבי ואינטלקטואלי מופלא
    ארוך ומייגע שאינו נגמר, וגובה לא פעם מחיר כזה או אחר – אבל למרות הכל, האמת מחכה למי שחפץ בה.

    שיהיה בהצלחה, בתקווה שתשכיל לבחור נכון.

  8. ערך הספק הבסיס לחשיבה האינטלקטואלית
    ראיתי את הניתוחים שלך, לא רעים, ועם זאת יש בהם נקודת כשל בולטת. לא ראיתי שאתה מנסה לאמת את הניתוחים עם מומחה מתחום הבליסטיקה הגאומטריה ובכלל המדע.
    כמי שחקרתי את רצח רבין לבקשת דליה רבין ובסיוע הגנזך הלאומי אשמח לראות בך יריב בר ערך לאימות השאלות הקשות.
    מצורף הרקע שלי כולל בפרשת רצח רבין מקווה שיעבור את סף דרישותיך המקצועיות
    במעריב\NRG:
    http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/340/078.html
    בישראל היום:
    http://www.israelhayom.co.il/article/89997
    ואולי המאמר באטלנטיק (פאלוז מי שהיה העוזר של נשיאי ארה"ב קרטר וקלינטון):
    https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2003/06/who-shot-mohammed-al-dura/302735/
    בכבוד רב
    נחום שחף

    בפייסבוק: nahum shtrom shahaf

    • שלום מר שחף ותודה על תגובתך,.
      קראתי את את הכתבות שצירפת והן עוסקות ברקע שלך עם פרשת א-דורה וכמעט שלא ברצח רבין. כך שמהן לא ברור לי מה הן טענותיך ומה הן השאלות הקשות שעליהן אתה מדבר

      • בכתבות יש בעיקר איזכור הרקע המקצועי הרלוונטי לחקירת רצח רבין. שהרי זוהי מהות הבכי והנהי. התמקדות בתפיסות עולם, בטובים מחד והרעים מאידך, כמעט ללא התיחסות להיבט הפורנזי. עם זאת ראיתי אצלך נסיון לנתח בעיה בצורה מושכלת, נקודה טובה להתחלה.
        קבל חוות דעת ע"י פרופסור מתחום הביופיזיקה אחד מהנוכחים בהרצאתי בפני חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
        https://www.inn.co.il/Besheva/Article.aspx/9945
        וכמובן הקישור הנ"ל למאמר במעריב הרומז על פענוח רצח רבין.

  9. ל-א.א.קונספירציות שלום. משסיימנו את המבוא, נוכל ללכת אל העיקר.
    נבחן את טענתך הראשונה:
    ערוץ 10 טעו כאשר ליוו את עדות שי גלזר, בקטע וידאו המציג את רכבו של רוה"מ העוזב את מקום הירי כאשר נוסע נוסף נצפה במושב הקדמי של הרכב!
    טענה מדהימה התומכת בטענת החבורה הקונספירטיבית (עליה אני נמנה) המפריכה את עדות דמתי ורובין כאילו יצאו בחיפזון את החניה כשהמושב שליד הנהג ריק.
    האמת ליבי היה איתך שכן זה מכבר אני טוען שהתקשורת הישראלית לא מצטיינת באמינות יתר.
    מצד שני כמי שתומך בתיאורית הקונספירציה, נוסע נוסף שהוסתר מועדת שמגר ומבית המשפט מחזק את התפיסה שהגרסה הרשמית לרצח רבין שוגה, שלא לומר מטייחת.
    נבחן אחד לאחר את טענותיך:
    א – בסרט של קמפלר רואים מעל הרכב של רבין את מרפסת בניין העיריה. בערוץ 10 המרפסת נעלמה,
    תשובתי: סרט קמפלר צולם מגג גן העיר, אחורה ממיקום הרכב. הצילום בערוץ 10 ממצלמת וידאו מהחניה, ולכן הנוף שיתקבל בהכרח שונה. בדיקה שתוכל לעשות במקום עצמו, כפי שאני עשיתי.
    ב – לטענתך בסרטו של קמפלר לא נראים האנשים הרבים משמאל לרכב.
    תשובתי -אתה בפשטות טועה. ראה שנית את הסרט המקורי של קמפלר, שם נראה פרס כאשר הוא ניגש אל האנשים בשמאל הרכב של רבין לכיוון רחוב איבן גבירול.
    ג – לטענתך הרכב של רבין אותו הצגת בתוך החניה הפנימית של הבניין מכיל עמוד נוסף המחלק לשנים את החלון בדלת האחורית, מה שאין כן ברכב בערוץ 10. כמו כן הגלגל האחורי ופס המתכת בשני הרכבים נראה שונה ועוד מספר הבדלים.
    תשובתי – שוב אתה טועה. לרבין היו שני רכבים אחד מהם פשוט יחסית והשני הקדילק המפואר, עניין שזכה לביקורת בתקשורת. בסרטו של קמפלר רואים את החלון האחורי הנראה לכאורה מחולק לשנים, אלא שבפועל רואים בו את אותו וילון היוצר חיץ מדומה בין החלק הקדמי והאחורי של דלת הרכב.
    יתרה מכך. ברכב אותו הצגת כקדילק של רבין החלק האחורי עליון של הרכב מעוגל, בעוד בערוץ 10 הוא נראה זויתי. אותה זוית בדיוק הנראית בסרטו של קמפלר.
    ד – לטענתך היה צפוי לראות את הרכב יוצא בדהרה עם רבין הפצוע קשות לכיוון בית החולים, בעוד בערוץ 19 הרכב אינו מאיץ כלל, וכן נוסע כה לאט עד שאדם מלווה אותו בריצה.
    ובכן כאן הסיפור הגדול. לטענתך היה לך משקל לו רבין היה אכן נפצע. אלא שהקונספירטיביים על חלקם אני נמנה (חלקם אכן בעלי דמיון מפותח בעליל) טוענים שרבין לא נפגע כלל ע"י עמיר, ומשכך יש כאן אישוש נוסף לטענה שהאדם הלא נכון יושב בכלא.
    .
    מקווה שתתיחס לעניינים אלו באופן שקול ורציני ונוכל להמשיך הלאה.
    מתאים?

  10. המשך לתגובה הקודמת.
    תחילה – נא לתקן 10 במקום 19(במקום אחד השאר בסדר). ועוד כמה טעיות סופר קטנות.
    בערוץ 10 רואים 3 מצלמות טלויזיה פלוס המצלמה המצלמת, ס"ה נראים 4 מצלמות וידאו פלוס אחד של קמפלר.
    אתה טוען שפרט לרוני קמפלר לא היו מצלמות וידאו נוספות.
    תשובתי – מנין לך?
    באחד מקטעי הוידאו של קמפלר רואים את יגאל עמיר כאשר שני מקורות אור הנמשכים מספר שניות מכוונות אליו (עפ"י שתי דמויות צל) המאפיינות צילומי וידאו וטלויזיה.
    השאלה מדוע כל אותם צילומי טלויזיה הוסתרו מהציבור?

  11. האם יכול להיות מצב שיש לו את הנתונים של קונספירציה אבל בסופו של דבר יסתבר שהוא אמת? כמו במקרה של הילדה שנרצחה בשרותים בבית הספר.

  12. ביקשת את הגירסא שלי למה באמת קרה אז הנה
    לאחר בדיקת כל העדויות הדו"חות המסמכים הסרטונים הפרוטוקולים הרנטגן ושאר הממצאים
    זו חוות דעתי למה שקרה
    השב"כ מגיע לביתו של יגאל עמיר מחליף תחמושת בתחמושת סרק מעוצבת ככדורים חיים
    השב"כ אוטם את קנה האקדח /מצר אותו שיוכל לירות כדורי סרק
    (כשנה לפני כן השב" כ מגיע לבית האחים קהלני ומשבשים את האקדח)
    יגאל עמיר יורה כדורי סרק
    בסרטון הערוך אין לאיש דרך לדעת מה יורה יגאל עמיר כדורים חיים או כדורי סרק
    (מדוע מישהו יצעק סרק סרק אם אין לו ידע מוקדם)
    הסרטון ערוך
    שימו לב שיגאל עמיר בזמן הירי מטושטש לגמרי בניגוד לכל סובבים אותו
    שימו לב לאורך היד היורה היא ארוכה כפליים מיד אדם נורמאלי
    כמו כן איזו יד נראית כיורה? ימין ?או בעצם שמאל?
    רבין לא נראה כנפגע כלל בטח לא מזוג קליעי הולופוינט לא תגובת כאב לא רפלקס שרירי לא רעד.
    יורם רובין מאבטחו הצמוד מעיד בשבועה במשפט ובוועדת שמגר שרבין בכיכר בזמן הירי עזר לו לקום והוא התפלא על כוחו של אדם בגילו ושניהם קפצו לרכב

    רבין נורה ברכב משלושה קליעי FMJ על ידי המאבטח מלפנים או על ידי רובין
    שני קליעים יוצאים מגופו אחד באיזור השכמה הימנית האחד במותן שמאל השלישי נתקע ומרסק את השדרה
    דו"ח גוטמן מדבר על שני פצעי "כניסה" במותן שמאל ושכמה ימנית ועוד כדור כשגוטמן מתאר תנועה מלפנים לאחור עם ריסוק השדרה 3 פציעות 3 קליעים
    לטשטוש חורי הכניסה אפילו שלפי הדו"ח הפציעות נעשו מאחורה פתחו הרופאים את הבטן מלפנים הכניסו נקז חזה מימין ולאחריו עוד אחד אחר כך נקז משמאל (לריאה מאווררת תקין) ופתיחת הסטרנום
    ד"ר קלוגר מעיד שזיהה בחדר הניתוח כדורים והוציא אותם!! (השעה 22:30 04/11/1995)
    5 שעות לאחר מכן (02:15 05/11/1995) בתצלום הרנטגן שנלקח 5 שעות לאחר הוצאת הקליעים על ידי קלוגר מציג ד"ר היס בתצלום הרנטגן את הקליעים עדיין בגופה והוא מזהה ומוציא אותם "שוב"?
    היס מוציא כדורים נוספים הולופוינט הנורים לתוך חורי היציאה בשכמה הימנית ומותן שמאל. בשום מקום לא מצויין שדוקטור קלוגר נוכח איתו בניתוח הפתולוגי.
    הז'קט והחולצה שמוצגים להיס שלמים ולא קרועים איך בדיוק הסירו אותם מאדם ללא הכרה כבד על אלונקה בניתוח חרום להצלת חיי פצוע אנוש?
    תצלום הרנטגן מזוייף העיגולים אלו אינם קליעים כלל. לא לחינם לא הציגו רנטגן בהיטל צד של רבין
    ככל הנראה אלו אלקטרודות שהונחו במקום בו רצה היס להציג מיקום הקליעים.
    תיאור המהלך הקליני מכיל פרטים רבים וכל התהליכים במיון וחדר הניתוח
    אך אינו מזכיר חיתוך הבגדים ולא צילומי רנטגן או CT.
    הבגדים שהיס מתאר בדו"ח אינם בגדי יצחק רבין
    ארחיב בכל סעיף לבקשה

    • ולמה בדיוק שכל זה יקרה? אם רוצים שרבין יירצח ואם יודעים כבר שיש מישהו בשם יגאל עמיר שמתכנן לירות ברבין ואם אפילו מתכוונים לספוג את ההשפלה שבכך שעמיר יעבור את האבטחה של השב"כ (דבר שיפגע בקריירה של כרמי גילון ושל עוד כל מיני בכירים שאחראים על האבטחה) אז למה לעזאזל להחליף לעמיר את הקליעים בקליעי סרק? לא יותר פשוט לתת לו לירות ואז לחסל אותו?
      לגבי השאלה למה מישהו צועק 'סרק סרק'. יש לזה הרבה הסברים אבל ההסבר הכי מובן מאליו הוא שמדובר בשוטר ימני שרואה מול עיניו איך עמיר עושה בדיוק מה שהוא קיווה לו ולכן צועק 'סרק' כדי שלא יהרגו את הרוצח שהוא מזדהה איתו. אם זה נראה לך מופרך – זה הרבה יותר הגיוני מכל שאר ההבלים שהימין מפיץ בעניין.

      • עדו אתה לא ממש בר הבנה. אבל לא נורא זה אופייני לנחותי מחשבה מהשמאל שנותנים אמונם המלא במערכת. הרי רק בזכות אנשים כמוך השמאל הצליח לשלוט עד שהעם השפוי גירש אותו.
        לא היה אינטרס לימין לרצוח את רבין. בהבנה קטנטנה של דמוקרטיה ידוע לכולם שאם רבין היה נרצח פרס יגיע אחריו ולאחריו הבא בתור מהממשלה וכו הלרה. נתניהו הוביל בסקרים על רבין וההתנגדות ברחוב הלכה והתרחבה
        שכחת כנראה בכוונה להזכיר שאלו מתחת למרפסת היו חברי ארגון איל מהשב"כ והם שקיבלו אותה חשיפה שהשפיעה עליך ועיצבה מחשבתך
        אלו אותם אנשים שזייפו קייטנת כהנא שאפילו רונן ברגמן הבין.
        היחידים שהיה להם לביים התנקשות הם ממשלת השמאלנים ותומכיהם בתקשורת. ולכן לא היה יותר פשוט כרעיונך המצחעק להניח לו לירות כדורים חיים-בימוי
        הכדורים החיים שנורו ברבין בתוך הרכב נעשו על ידי משתף הפעולה ואיש סוד אותו אדם שניצל הבימוי לבצע התנקשות אמיתית. מאותו רגע כל אלו שהיו שותפים בבימוי הפכו לשותפים הטשטוש העובדות והפלת הרצח על יגאל עמיר
        זו הגירסא ומכאן אחד כמוך צריך לבדוק ולהתאים גירסא זו לעומת הגירסא הרשמית. מה יותר נראה
        היות ולא כמו א. א אתה די בור בנושא נסה להשיג מידע לגבי קריאת רנטגן פיענוח דוחות רפואיים משמעות האחריות לדוחות רפואיים, אנטומיה, ממצאים והיתכנותם. בוא נתחיל מזה

    • נושאים בתגובה אחת
      1. יגאל עמיר טען את המחסנית לפני שיצא מביתו בכדורים חיים שהיו בבעלותו. אם הייתה לו חסימה בקנה האקדח היה מתפוצץ עם הירייה הראשונה, בנוסף האקדח שלו נתפס ונבדק והוא תקין.
      2.הסיפור של האחים קבלני שונה ממה שתיארת, השב"כ לא הגיע אל האקדח שלהם, אלא סיפק להם נשק פגום מלכתחילה
      3.יגאל עמיר לא מטושטש באופן חריג לעומת הסובבים אותו. הצלם מתמקד בפמלייה של רבין שמוארת על ידי פנסי הרכבים ויגאל מגיע מאחוריהם בקצה התמונה כשהוא לבוש בבגדים כהים ונמצא בתנועה. אזהוא בולט פחות מאחרים, אבל לידו יש אנשים שגם אותם קשה לראות
      4.הסיכוי שאדם בן 73 יוכל לזנק במיידיות לאחר שהופל לקרקע אפילו אם לא ירו הוא מאוד נמוך. מה שקרה שאנשים שהיו מסביבו עזרו להרים את רבין ורובין לרכב, רובין כנראה חשב שזה רבין שקם בכוחות עצמו בעוד שבפועל אלה היו אחרים שהרימו אותו.
      5. שוב פעם העדות של קלוגר? הסברתי אותה. אבל מדהים איך אתה יכול להתעלם גם מהפרטים שלה. הרי אם לקחת את הפרשנות הקודמת שלך הרי שקלוגר העיד שהוא הוציא שני קליעי הולופוינט, אבל פתאום אתה טוען שהיה רק כדור FMJ אחד?
      6. ברור שתיאור המהלך הקליני לא מזכיר רנטגן וCT כי הם בוצעו לאחר הטיפול ולפני הנתיחה לאחר המוות.

      • 1. יגאל עמיר טען כדורי סרק שנראים כמו חיים. ואם תרצה אפנה אותך לתמונות על כדורי סרק הנראים זהים לכדורי הולופוינט ורגילים
        2. השב"כ טיפל בנשק שלהם בין אם אצלו ובין אם אצלם כלומר האפשרות לעשות זאת עצל יגאל עמיר בבית יותר מאפשרית
        3. תביט שוב בסרטון ותמדוד את אורך היד היא כפולה באורך מיד רגילה מהרשף פחות אורך הקנה ועד מפרק הכתף אפילו אם הוא נוטה לפנים וסב על צידו
        . יגאל עמיר הוא היחידי מטושטש בצורה מוגזמת. היד היורה היא שמאל אם תשים לב
        4. אל תנסה לספר מה קרה יורם רובין מתאר זאת בעצמו אני מניח שהוא ידע לזהות מיהו רבין ואם רבין הוא זה שעמד על רגליו וקפץ גם בגילו המופלג
        5.קלוגר טוען מה שהוא טוען בעדותו בשבועה שהוא הוציא קליעי הולופוינט בזמן הניתוח. ואחר כך היס מוציא?
        אני טוען שאחד מהם משקר במצח נחושה או ששניהם טועים בנסיונות טיוח.
        6. ברור שהרנטגן נעשה אחרי הטיפול? אז איך קלוגר טוען שהוציא הקליעים אבל הם נראים שוב ומופיעים בצילום חמש שעות אחרי שהוציאם והיס מדווח שהוציאם
        קלוגר לא היה נוכח עם ד"ר היס בזמן הניתוח להכנת הדו"ח הפתולוגי
        (הוא סיפר לרונן ברגמן בנסיון לטשטש שקריו שהוא התבקש על ידי היס שכמובן לא רשם דבר על כך בדו"ח להסיר את הקליעים כדי שלא יגרם דימום. דימום? בהסרת כדור ממת שמת כתוצאה מאיבוד דם????) השקרים לא מסתדרים לקלוגר
        7. הרנטגן עצמו מזוייף העיגולים אינם קליעים אלא אלקטרודות ככל הנראה או מטבעות שקל כפתורים או כל עיגול אחר ולכן מעולם לא הוצג היטל הצד המחייב לדעת היכן הקליעים מלפנים לאחור.
        באם לא היה רנטגן בזמן הניתוח מדוע בחרו הרופאים לטפל ברבין רק מלפנים ולא מאחור??? הרי מסלול ומיקום הקליע לא היו ידועים והדימום שכתבו היה רק מאחור???
        תשובה – כי הם ידעו על הפציעות מלפנים וזיהו אותם

      • 1. האקדח של יגאל עמיר נתפס יחד עם התחמושת שבו, זו תחמושת חיה כולל כדורים שחגי עמיר הכניס בהם שינויים.
        2. המקרה של האחים קהלני הוא שונה מאוד. שם היה שב"כ גישה מלאה וזמן לטפל בנשק לפני שמסרו אותו לאחים קהלני. במקרה של יגאל עמיר השב"כ היה צריך לחכות לזמן שבו יגאל עמיר לא יסתובב עם האקדח עליו, לפרוץ לבית שלו שבו הוא התגורר עם הוריו ואחיו באמצע הרצליה בלי שאף אחד ישים בבית או בסביבה ישימו לב. לקחת את האקדח למעבדה ולטפל בו ולקוות שאף אחד לא ישים לב שנעלם, אז לפרוץ שוב פעם לבית בלי להתגלות והלחזיר את האקדח ובסוף להתפלל שיגאל עמיר לא ינסה להעביר חוטר. זה כל כך מורכב ומסוכן שזה מגוחך.
        3. הניסיונות שלי לבצע מדידה של אורך היד של יגאל עמיר לא היו מוצלחים מכיוון שלא ניתן למצוא בתמונה שום דבר שיכולתי להתשמש בו להשוואה לצורך המדידה. בנוסף התמונה צולמה מגובה ולא באופן אנכי, היא מטושטשת, של דמות בתנועה. בקיצור רני לא מצאתי מדידה טובה שלה, רק הצהרות שהיא ארוכה מדי. ולא, לא רואים שהו יורה ביד שמאל, לא ניתן לקבוע בבירוו רק על הסמך הסרט באיזו יד הוא ירה בגלל האיכות שלו.
        4. נו אז אם אנחנו מתבססים על מה שיורם רובין סיפר בוא ניזכר בשאר הדברים שאמר. למשל שנפצע מהירי של יגאל עמיר כסוכך על רבין ושרבין הוכנס פצוע למכונית . יופי אז לא נותר אלא להגיע למסקנה שיגאל עמיר ירה ברבין וברובין כדורים חיים, רבין בשארית כוחותיו בפרץ של אנדרלין הצליח להתרומם להכנס לרכב יחד יורם רובין ואז התמוטט. איזה יופי נגמר הסיפור, אז על מה אנחנו דנים בדיוק?
        אה רגע, אתה בעצם לא מאמין לשום דבר ממה שרובין סיפר פרט לאותו קטע קצר וזה למרות שאחרים לא רק שלא ראו זאת, אלא אף סיפרו כי סייעו להרים את רבין או שראו את רבין מוכנס לרכב.
        5. אז גם לקלוגר אתה לא מאמין, בדיוק כמו רובין, לוקח משפט אחד ובונה עליו מגדלים.
        6. לא הבנתי את הקטע של לטפל מלפנים ולא מאחור. נקודת החדירה של הקליעים הייתה בגב, אבל הם לא נשארו שם, אלאהמשיכו לתוך הגוף. הרופאים זיהו בשלב הראשון דמם מהפציעה במותן, חשדו בפגיעה באיברים פנימיים באיזור וביצעו ניתוח באופן שהם חשבו שיהיה להם הכי טוב ולהגיע לטפל באיברים שם

      • יורם בן הרוש החוקר הראשון שראה את יגאל עמיר
        עד שעה 00:50 כבר ידועים פרטי הקליעים מפי יגאל עמיר
        אבל הפרטים היו ידועים עוד קודם כשהשב"כ החליף תחמושת חיה בתחמושת סרק ואת קנה האקדח

        מתי היה לשב"כ זמן?
        לפי עדותו של יגאל עמיר הוא יצא לבית הכנסת להתפלל ערבית. טיול שמביתו לבית הכנסת להתפלל וחזרה לוקח לפחות שלושת רבעי השעה. הוא לא מציין אם התעכב עוד בשיחה עם מכרים
        יגאל עמיר סיפר שטען אקדחו בכדורי הולופוינט ורגיל לסירוגין. במחסנית כדור החמישי והשישי היו הולופוינט ולא לסירוגין.
        נשאלת השאלה האם יגאל עמיר טעה כשלרשותו זמן רב לזהות הכדורים, או שמא מי שהכין המחסנית עם הכדורים החיים בחופזת לחץ הזמן טעה.
        עוד שאלה שלא מקבלת תשובה כלל – היכן נראים ברנטגן כדוריות הברזל שנמצאו בשאר קליעי ההולופוינט תוצרת עצמית?
        אין
        מתי היה זמן לשב"כ להטמין הראיות של הקנה והכדורים האמיתיים שהיו ברשותם מ 19:40?
        בכל רגע בין זמן המעצר 21:30 ועד 00:50
        מפקח יצחק ימין מעיד שאיש מהשירות (שב" כ) ביקש את האקדח!!!! לא לחינם היה לשב"כ את הרצון להגיע לאקדח

      • סעיפים 4,5אם אתה לוקח את הפרטים שלך מתאימים בלבד אני לוקח את הפרטים המתאימים לתיאוריה שלי. אלא מה, אני מעלה טיעון מבוסס ופראדוקסי המפריח את העדות המאולצת כדי להתאימה להודאת הרצח של יגאל עמיר. בהחלט שלהתייחס לעדות רובין הוא הדבר הנכון ביוצר לעשות הוא היה הכי קרוב הוא לא "טעה" במשפט אחד אלא בתיאור קטע שלם.
        כל הפרטים הזמן לתאם הזמן לבנות סיפור שליטה על מעבדות על כתיבת דוחו"ת הם בידי התביעה. ברור שפרטים שלא יתאימו חזקים הרבה יותר משבבי פרטים המתאימים לגירסת התביעה
        סעיף 6 הנתיחה. אם החדירה מרחטר איך יכולים הרופאים לנתח מלפנים שעה שאינם יודעים ללא רנטגן לדבריך את מיקום הקליעים והרברים שניזוקו בדרך. מה עוד שתיאור הדמם הוא מאחטר ומהצד. הם יכלו לפתוח שוב ושוב מלפנים.בלי לדעת מיקום?
        לא בפרוצדורת חירום ללא הדמיה מתחילים לעבוד מנקודת הפציעה הנראית במקרה זה לםי הדווח הגב

      • אגב ברור לחלוטין שהרנטגן נעשה לאחר מכן אחרת היו מתועדים. תודה שחיזקת את נקודה זו שלי . כי מדוע בחרו הרופאים לטפל ברבין מלפנים למדרות שכל הסממנים פציעות הירי לפי דוחותיהם היו מאחור?. לא ללא הדמיה מנתח חרום
        אמור לפעול לאורך תעלות הירי שרבין על בטנו פרקדן והניתוחים והחיתוכים נעשים מאחור מנקודת זיהוי הפציעות אחרת איך תדע מאיפה לפתוח? טרוקר בחזה אפשר לתקוע מאחור ומהצד .פתיחת המותן מהצד ומאחור אינה בעייתית
        לכן הרנטגן לא מדווח בדוחות אלא לאחר מכן כפי שאמרת וכפי שטענתי.
        ולבסוף עניין הבגדים המקטורן והחולצה נשארו שלמים כשהוגשו להיס. איך בדיוק בלחץ זמן של פציעה קריטית הפשיטו אדם כבד ללא הכרה השרוע על אלונקה ללא חיתוך בגדיו בעזרת מלע"כ?
        לפתוח כפתורים להסיר השרוולים מיד אחת ואחר כך השניה כשהוא לא ממש משתף פעולה?

  13. מה דעתך?
    יגאל אמיר נבחר בקפידה על ידי השב"כ מתוך ארגון איל שהיה שלו חודשים לפני אותו ערב

    השב"כ מגיע לביתו של יגאל עמיר מחליף תחמושת בתחמושת סרק מעוצבת ככדורים חיים
    ואוטם את קנה האקדח /מצר אותו (או מביא קנה שכזה כבר מוכן) כדי שיוכל לירות כדורי סרק
    (כשנה לפני כן השב" כ מגיע לבית האחים קהלני ומשבשים את האקדח)
    יגאל עמיר יורה כדורי סרק
    בסרטון הערוך אין לאיש דרך לדעת מה יורה יגאל עמיר כדורים חיים או כדורי סרק
    (מדוע מישהו יצעק סרק סרק אם אין לו ידע מוקדם)
    הסרטון ערוך
    שימו לב שיגאל עמיר בזמן הירי מטושטש לגמרי בניגוד לכל סובבים אותו
    שימו לב לאורך היד היורה היא ארוכה כפליים מיד אדם נורמאלי
    כמו כן איזו יד נראית כיורה? ימין ?או בעצם שמאל?

    רבין לא נראה כנפגע כלל בטח לא מזוג קליעי הולופוינט. לא תגובת כאב לא רפלקס שרירי לא רעד.
    יורם רובין מאבטחו הצמוד מעיד בשבועה במשפט ובוועדת שמגר שרבין בכיכר בזמן הירי עזר לו לקום והוא התפלא על כוחו של אדם בגילו ושניהם קפצו לרכב

    רבין נורה ברכב משלושה קליעי FMJ על ידי המאבטח מלפנים או על ידי רובין
    שני קליעים יוצאים מגופו אחד באיזור השכמה הימנית האחד במותן שמאל השלישי נתקע ומרסק את השדרה
    דו"ח גוטמן מדבר על שני פצעי "כניסה" במותן שמאל ושכמה ימנית ועוד כדור כשגוטמן מתאר תנועה מלפנים לאחור עם ריסוק השדרה 3 פציעות 3 קליעים
    אין דרך לרופא לטעות בין כדור בחוליה או במפגש בין הטרנסוורס פרוסס של החוליה לצלע לבין מיקום הקליע 5 ס"מ ימינה מנקודה זו. לא במישוש ולא במראה
    לטשטוש חורי הכניסה אפילו שלפי הדו"ח אלו נעשו מאחורה פתחו הרופאים את הבטן מלפנים הכניסו נקז חזה מימין ולאחריו עוד אחד אחר כך נקז משמאל (לריאה מאווררת תקין) ופתיחת הסטרנום

    ד"ר קלוגר מעיד בשבועה שזיהה בחדר הניתוח קליעים והוציא אותם!! (השעה 22:30 04/11/199)
    5 שעות לאחר מכן (02:15 05/11/1995) בתצלום הרנטגן שנלקח 5 שעות לאחר הוצאת הקליעים על ידי קלוגר מציג ד"ר היס בתצלום הרנטגן את הקליעים עדיין בגופה והוא מזהה ומוציא אותם "שוב"?
    היס מדווח בדוח הפתולוגי שהוציא קליעים הולופוינט. הנורים כנראה לאחר המוות לתוך חורי היציאה בשכמה הימנית ומותן שמאל? בשום מקום לא מצויין שדוקטור קלוגר נוכח איתו בניתוח הפתולוגי.
    אז מי הוציא הקליעים? כמה קליעים הוצאו?

    הז'קט והחולצה שמוצגים להיס שלמים ולא קרועים איך בדיוק הסירו אותם מאדם ללא הכרה כבד על אלונקה בניתוח חרום להצלת חיי פצוע אנוש שזמן הוא פקטור קריטי?
    משתמשים במלע"כ שנמצא בכל חדר טראומה

    תצלום הרנטגן מזוייף העיגולים אלו אינם קליעים כלל. לא לחינם לא הציגו רנטגן בהיטל צד של רבין
    ככל הנראה אלו אלקטרודות שהונחו במקום בו רצה היס להציג מיקום הקליעים.

    תיאור המהלך הקליני מכיל פרטים רבים וכל התהליכים במיון וחדר הניתוח
    אך אינו מזכיר חיתוך הבגדים ולא צילומי רנטגן או CT.
    הבגדים שהיס מתאר בדו"ח אינם בגדי יצחק רבין
    ארחיב בכל סעיף לבקשה

      • כן פשוט התגובה הראשונה שלחתי הרבה לפני לא ראיתי שעלתה ולכן
        רשמתי אותה בשנית כך שתתיחס אל שניהן כאל אותה אחת

      • סוף סוף הסגרת את המניעים שלך (רבין אגב קשור לפרשת אלטלנה רק בכך שהוא העביר את הפקודה שקיבל מידין להטביע את האוניה, הוא היה עסוק שאר הזמן בהדיפת התקפה בוגדנית על מטה ההגנה במלון ריץ). אנחנו רואים מהר מאוד איך הדיון שאמור להיות דיון אקדמי שדן בדברים אוביקטיביים כמו ממצאים פליליים, זויות ירי ודוחות מבית חולים שבו אמורים להסיק מסקנות בלי קשר לשיוך פוליטי הוא כולו פיקציה. כי אם אתה מודה שיגאל עמיר התכוון לרצוח את רבין אז מבחינתי כל שאר התיאוריה (שבעל הבלוג כבר ריסק לחתיכות) לא ממש מעניינת. עובדתית מחנה הימין הוציא מתוכו רוצח שהתכוון לרצוח את ראש הממשלה ופעל לשם כך. כל מה שאתה עושה הוא לסייע לפלסטינים ולפעילי שמאל קיצוני שטוענים שהשב"כ משקר בחקירות ומעליל עלילות על ערבים חפים מפשע ושצריך לפתוח את שערי בתי הכלא לרווחה ולשחרר את רוב האסירים הבטחוניים.

    • אז הוא ענה לך ואתה חוזר כמו תוכני על אותו דף מסרים. מה שכן, לא ענית לי – מה התועלת שבכל הקונספירציה הזאת אם אפשר פשוט לתת ליגאל עמיר לרצוח את רבין וזהו? עכשיו תבין, אני לא באמת עונה לך, מישהו שמקבל תשובה עניינית ופשוט חוזר על אותו דף מסרים הוא לא באמת אדם שצריך לקחת ברצינות אבל אני כותב את הדברים כדי שאנשים אחרים שנכנסים לדף הזה יבינו:
      לימין הדתי יש בעיה. מהמחנה שלהם יוצאים בזה אחר זה חלאות ובוגדים שכולם תולדה של האידאולוגיה של גוש אמונים והם לא מסוגלים להתמודד עם זה. לכן למשל המחנה שלך מספר לעצמו שברוך גולדשטיין בעצם מנע פיגוע גדול בחברון. זו כמובן שטות מוחלטת, הרי אם היה ידוע על פיגוע כזה שעומד לקרות מה היה יותר קל מלהיכנס למערה ולעצור את כולם? אבל הימין הדתי צריך לספר את זה לעצמו כי האמת פשוט קשה מדי. אותו הדבר נכון לגבי התיאוריה של הקונספירציה שהובאה הנה. הייתה הסתה פרועה נגד רבין לפני הרצח, היו רבנים שקראו בגלוי לרצוח אותו והיו בני נוער הימין שעמדו מתחת לבית שלו ואיימו שיתלו אותו כמו מוסוליני. איש ימין מוסת הגיע לכיכר, כיוון אקדח לגבו של רבין במטרה לרצוח אותו ולחץ על ההדק.
      עכשיו אפשר להלביש על העובדות האלו איזו תיאורית קונספירציה שתרצה,את העיקר לא הצלחת להכחיש: איש ימין התכוון לרצוח את רבין, הלך לכיכר מלכי ישראל, כיוון אקדח לגבו של רבין ולחץ על ההדק. הייתה הסתה והיו קריאות לרצח כולל מראשי הציבור הזה. כל מה שהתיאוריה המטופשת של הימין עושה הוא להטיל עוד אשמה בשב"כ (הפלסטינים מסכימים בהתלהבות, הם שנים טוענים שהשב"כ סתם מעליל עלילות על חפים מפשע וסוחט מהם הודאות בעינויים, אז אולי נשחרר גם את כל המחבלים מהכלא?) אבל הוא לא מנקה את המחנה שלך מגרם אחד של אשמה. רוצח ראש הממשלה יצא מהמחנה שלך ולא במקרה.

      • עדו אם כבר מדברים על חלאות החלאות היחידות שאני רואה כאן הם פרס ורבין רוצח מנוול שפיקד על רצח 16 וסייע ברצח של עוד 2000 ועל תומכיהם
        לענינינו למעט אחד אף אחד לא רצה לרצוח את רבין אלא לביים רצח ויגאל עמיר שלא תטעה בא בכוונה לרצוח. ובכך יש את כל יתרונות הרצח ללא רצח ורבין נשאר בחיים.המתנקש נתפס מבלי שהצליח לממש זממו .אולם הוא לא רצח. מי שרצח בתכנון היה איש ששיתף פעולה עם זה שניצל את הביום והפכו לרצח אמיתי.ברגע זה כל שותפי תכנון הביום הופכים לשותפים לרצח חוליית המחלקה היהודית בשב"כ ואנשי ממשל ומשטרה. האם בשיתופי הפעולה עם אוייבי ישראל המחנה שלך עידו אחראי לרצח אלפי יהודים?
        אז מה ראית בסרטון ששכנע אותך? אין לך מושג ירוק אז אנא אל תרייר נסה לחשוב אולי בפעם הראשונה בחייך ולתת הסברים כמו א.א

  14. א. א העלה הנקודות שלא מתישבות לך ונרחיב
    אני מקווה שאנחנו מסכימים שהסרטון ערוך
    ולכן אי אפשר להסתמך עליו
    עוד אנחנו מסכימים שמשום מה לא משחררים את תצלומי הרנטגן (הרי אין כאן צנעת פרט ולא פגיעה בבטחון המדינה)

    • הסרטון ערוך רק במובן שערוץ 2 הכניסו בו כמה שינויים כי הם חשבו שיהיה ככה יותר נוח להציג אותו לקהל. אבל הוא אותנטי ואפשר ללמוד ממנו הרבה.

      • א. א אתה אומר שהסרטון נערך. מכאן הפרשנות שלך היא שיהיה יותר נוח. מה יותר נח. הוספת רשף קולות ירי? טישטוש הדמות הארכת היד היורה? . אילו פרטים הוסיפו אילו גרעו? העריכה נעשתה על ידי ערוץ 2 או בשב"כ?
        אתה יודע אם זה הסרטון שהשופטים ראו במשפט? או ראו הסרטון הלא ערוך?
        אם ראו הסרטון הזה הרי שראו פריט מהונדס מזויף ולא קביל
        אתה לא ממש יודע וגם אני לא. אבל אתה יודע שהוא ערוך. הסיבות של מי שעשה את הוא מניפולציה. של דעת הקהל ושל תוצאות המשפט

      • שאמרתי עריכה התכוונתי לתוספות של סימונים שאפשר לראות בכתבה של ערוץ 2 ומספר פעמים של הילוך איטי בהם התמונה והקול יוצאים מתיאום. לא הוספת קולות ירי והארכת היד.
        במשפט מה שהוצג זה הסרט המקורי.

      • אתה ואני לא יודעים מה הוסיפו אבל ברור גם לך שהוסיפו.. ועל סמך הסרטון הזה יש לזכות זיכוי מלא. שהרי שלוש היריות לפי הרשפים וקולות הירי נעשים בעמידה כשרובין הרחק מימין וכל התזה של ירי תוך כדי תנועת רובין כיסוי רבין נפילתם ורק אז שני הכדורים האחרים קורסת

      • אגב בטיעון שלך של מניפולציה בקולות הירי והרשף אתה מבין שאתה במו פיך החרבת את ממצא התביעה הראשי למעט ההוראה באשמה. שהרי הירי בסרטון ונקודת הירי הינם הקריטיים שבסרטון כולו.ואם עברו מניפולציה – "הדגשה "כפי שאתה מכנה כל הסרטון הזה אמור להיות לא קביל . כמו שתאמר שמו די.אנ.אי על הדם רק כדי להדגיש שהוא של רבין.באילו עוד ממצאים עשו מניפולציה? הכניסו כדורים למחסנית להדגיש?
        מילאו בדו"ח רפואי נתונים כדי להדגיש?

      • תסתכל על סרט אצל ערוץ 2:
        דקה 8:22 הסרט מוקרן בהילוך רגיל, קול ותמונה מתאימים, אחרי היריה הראשונה הצלם מתכופף וכששתי היריות הבאות נשמעות הוא לא מצלם את רבין
        דקה 8:55, ערוץ 2 שוב פעם מקרינים את הירי בהילוך איטי, ואפילו פריים אחרי פריים, אבל את הקול הם שומרים במהירות רגילה ולכן הקול משיג את התמונה ונראה כאילו שתי היריות האחרונות אף הן מצולמות.
        אבל זה שערוץ 2 בחרו לעשות בהקרנה הילוך איטי מסיבותיהם שלהם לא אומר שום דבר לגבי הסרט המקורי שהוא זה ששימש כראייה במשפט.

      • אלא שהסרט המקורי גם ללא הקולות לא מאפשר פציעות הירי גם לא בתנועת רבין ולא של המאבטח.
        , הסרט המקורי כפי שאתה מכנה טופל על ידי שב"כ. הארכת יד יגאל עמיר וטשטוש דמותו. יש לך את השם של מי ששתל את הרשף וקולות הירי בערוץ 2 ולמה? או שאתה מניח? עכשיו נסה לראות עם הפציעות שמתאר היס וחורי הירי שמתאר גלדשטיין מאפשרים לרובין. להיפצע בכלל ובכיכר בפרט לפי הסרטון ולפי כל סנאריו שתבחר.
        כלומר הסרטון נערך בידי שב"כ הרבה לפני חשיפתו למשפט ולוועדת שמגר

      • שוב הפעם, אף אחד לא "שתל" קולות ירי ורשף בסרט של ערוץ 2. הם היו במקור, פשוט התזמון שלהם שונה כתוצאה מההילוך האיטי של הוידאו.
        ושוב פעם, מיד לאחר הירייה הראשונה הצלם מתכופף והמצלמה כבר לא מופנת לעבר רבין בשעה ששתי היריות האחרות נשמעות. כשהצלם חוזר להתמקד בזירת הירי זה כבר שרבין הופל. כך שהשלב שבו יורם רובין מזנק על רבין לא מצולם.

      • זאת אומרת שהם שונו הוזזו ממקומם הנכון? אתה מבין שזה או להתייחס לסרטון כאמת שהרי לדבריך ערוץ 2 לא שתל פרטים ולא שינה פרטים. או לא להתיחס לסרט כלל

      • יש קטע שבו הירי מוצג בקצב אמיתי ואין איתו בעיות אחר כך ערוץ 2 חוזרים על אותו קטע פעם שנייה רק בהילוך איטי ושם יש בעיות

      • ממתי האטת מהירות לפי פריימים משנה ומזיזה את התוכן? זה לא מסתדר אז אתה צריך לשאול למה. ולא לנסות לספר שקטע ראיה ושמיעה זזו בגלל מהירות ששונתה

      • רק להבהרה. אם ערוץ 2 רק עשו פריים ביי פריים ומבחינים ברשף ובקולות הירי תוך כדי צילום בסלואו מושן הרי שהם הרשף והקול נעשו לפני התכופפות הצלם. אם לא אזי הם כן שתלו קולות ירי ומחקו את המקוריים. עכשיו זה עשה ערוץ 2 או השב"כ בתקופה שזה נמצא בחזקתו לפני שהציג זאת לוועדה???

      • נו אז אתה מודה שערכו את הסרט ושתלו בו פרטי
        קול לפחות. או שבהילוך האיטי רק אפשר לשמע זאת ברור יותר? ומי שתל בדיוק? יש לך מושג אם זה ערוץ 2 או השב"כ? אל תענה אוטומטית אם אינך יודע. מי מערוץ 2 הודה שהוא זייף חלקים מהסרטון?

      • שמע, זה מתחיל להימאס כי ברור לחלוטין שלא צפית כלל בכתבה כי אחרת לא היית שואל את אותן שאלות מטומטמות פעם אחר פעם למרות שכבר עניתי עליהן.
        לך תצפה, בכתבה, אמרתי לך אפילו באילו שניות, להתסתכל ורק אז תחזור

      • הסתכלתי בכתבה ובערוץ השידור 2 בסרט הלא ערוך ובסרט בסלואו מושן ובכתבת הערוץ הצרפתי .הסרט ערוך ביותר ממקום אחד בודד. האטת הסרט לא ממציאה או מעבירה קולות רשף ממקום למקום.השאלה מי ערך הסרט כי אם לא ערך יגאל עמיר מזוכה אוטומטית. אם כן נערך מי ערך ומדוע.

      • שוב התנצלותי על העלאה חוזרת של פוסט אחד ארוך היות ולא ראיתי שהוא עלה. ואחרי כמה שעות ניסיתי שוב

      • אין לך ממש מושג מה השינויים שנעשו והעובדה שענית בהרחבה לא אומרת דבר וחצי דבר על נכונות הדברים של ההרחבה. גם אם הסרטון לא ערוך עם סלואו מושן להדגיש נקודות עדיין שומעים לפני הפסקת הצילום את שלוש היריות ורואים שני רשפים. כלומר כל מה שגרסת שאולי קרה עובדתית ולמול עיניך לא יתכן ולא אפשרי. זאת ועוד לפתע פתאום אין לך האפשרות לבדוק אם אורך היד של יגאל עמיר הגיונית בכלל? פשוט הקפא את הצילום ברגע הרשף ומתח קו עם חוט נניח . מבסיס הרשף קח אחורה10 ס"מ( קנה האקדח ברטה 9) מהאגרוף שאוחז בכת עד לכתף שגם אצל יגאל עמיר נמצא מתחת לראשו.השאר אצבע על קצה היוט של הכתף וסובב לכיוון הריצפה את שארית החוט .את תראה בנקל שלמעט קוף הגיבון אין אדם בעל אורך יד שכזו.וכמו כן הדמויות מסביב יגאל עמיר גם בתנועה וכולם ברורות הרבה יותר ממנו

      • אה, אז יגאל עמיר לא ירה אפילו יריה אחת והוא סתם מודה ברצח שהוא יודע שלא הוא ביצע. כן, הגיוני מאוד

      • בוא שתבין דבר שהיית אמור להבין מזמן מזמן .יגאל עמיר בא בכוונה לרצוח את ראש הממשלה עם אקדח ותחמושת שחשב שהם חיים. הוא ירה 3 כדורי סרק. מבחינתו כמו מבחינת כל אלו שראו הסרטון הוא חשב שהוא ירה .ולכן הודה במעשה. אגב הוא מעלה ספקות לאחר זמן מסויים. מקווה שהבנת .לידיעתך יש הבדל בין להבין לבין להסכים אם לא הבנת בעייתי. אם אינך מסכים זכותך המלאה. א.א מספק טיעונים רציניים לאי הסכמתו אתה לחלוטין לא. לא מאמין כן מאמין הגיוני לא הגיוני תסכים איתי שזה רדוד?

      • א. כותב הבלוג הזה כבר עשה קציצות מהתיאוריה שלך. זה לגבי להסכים
        ב. אם אתה מסכים איתי שיגאל עמיר ירה בגבו של רבין כדי להרוג אותו אז כל מה שנשאר לך הוא מלבד אשמתו של מחנה הימין זו השמצה (במקרה הזה לא נכונה) של השב"כ. הימין הוציא מתוכו את הרוצח, על זה אתה מוסיף טענות חמורות מאוד כלפי השב"כ. אם כך השמאל הרדיקלי והפלסטינים צודקים, אם השב"כ יכול לארגן רצח של ראש ממשלה אז להפליל ערבי חף מפשע באיזה פיגוע זה קטן עליו. לשיטתך צריך לפתוח את בתי הכלא ולשחרר את כל המחבלים כמעט כי לך תדע איזה שקרים השב"כ סיפר עליהם בבית המשפט.

      • אין לך ממש ידע או מושג בקציצות כפי שאין לך ממש ידע במתרחש. לא מפליא עדר השמאל נחות המחשבה תמיד הובל באף על ידי המערכת , העם השפוי הוכיח שוב ושוב שאינו חפץ בשמאל. בהחלט מי שנכלא בטעות צריך להשתחרר. אין לך ממש יכולת מנטאלית לתרום לנושאים אלו היות ובנושאים אלו הינך בור. בניגוד לא.א המעלה טיעונים מלומדים אם כי לדעתי לא נכונים.הרשה נא לי להתיחס אליך בתור ליצן החצר כאן עד שתתרום משהו ערכי לטיעונים לכאן ולכאן

  15. אגב לפי הספר פנקס שרות ולפי אורי מילשטיין לפי אריה יצחקי וספרו של מנחם בגין להצלבה לרבין היה תפקיד מכריע ומרכזי ברצח אנשי אלטלנה ולא זניח

  16. מה דעתך להגיש בקשה לקבל את צילומי הרנטגן כולם? (כמדומני הם מוחזקים באיכילוב או בגנזך המדינה)
    חייבים להיות שני היטלים לפחות A-P ו LATERAL
    וכן בקשה לקבלת צילומי רנטגן קודמים של רבין להשוואת ממצאים אנטומיים לראות אם הצילומים בכלל שלו
    אי אפשר לזייף תשלילי רנטגן
    ואפשר בנקל לראות כל מצב של מחיקה הוספה וכל עריכה אחרת

    • ולמה אתה לא מגיש בקשה כזאת? רבין נורה על ידי יגאל עמיר מול עשרות עדים, היורה נתפס חי, הודה ויושב בכלא. כל השאר זה באמת פתפותי ביצים.

      • בוא נבדוק יש לך ולעשרות מאות ואלפים לדעת האם נורו כדורים אמיתיים או סרק? התשובה היא לא. וכמוך גם יגאל עמיר האמין בכך. עדיין התשובות שלך רדודות לא ממש ברמת ויכוח בוגר. נסה כמו א. א לתמוך במה שאתה מאמין

      • מי שכאן נותן לדעות הקדומות שלו להוליך אותו באף הוא אתה ושאר האספסוף הימני המוסת. זה לא חדש אבל כאשר בעל הבלוג מרסק אחת לאחת את ה'עובדות' שלך ואתה ממשיך לדקלם אותן כאילו כלום לפחות אל תספר לאחרים שהם חלק מעדר.

      • אתה שייך לנחותי המחשבה מהשמאל
        שלא מסוגלים ליצור מחשבה עצמאית בודדת. התגובה האמבית שלך אינה עונדת בתנאי מחשבה אנושית. לא פלא שהקבוצה העלובה הזו הנקראת שמאל הולכת והעלמת. בבחירה הטבעית. אבל ההבדל הגדול בניגוד אליך הוא שא. א חוקר מנסה לתרץ גם דברים שאין לו אפשרות לדעת ומודה שאינו יודע ומנסה לספק תירוץ שיהיה הגיוהי. אתה לעומת זאת לא ממש ברמת הדיון

      • זה בהחלט נכון שהשמאל בדעיכה והתוצאות בהתאם. כבר שורפים אנשים בחיים ועבריינים וסוטים נישאים על כפיים.
        אני אתן לך רמז לגבי רמת דיון. כשכתבת אוסף של שקרים על רבין ובכל הבלוג הפריך כל אחד מהם היית אמור לחשוב מחדש, לא רק על עמדתך לגבי אלטלנה אלא בכלל על כל השקרים שגדלת עליהם

      • לא חמוד בעל הבלוג מתייחס למקור אחד נקדימון ואילו אני על שלל מקורות . אין לך ממש יכולת הבנה לשפוט כלל.אלו אינם שקרים אלא עובדות .העם השפוי הקיא את הזוהמה השמאלנית מכס השלטון ללא שוב.העם התקדם נחותי המחשבה מהשמאל נותרו מובסים ומבויישים מאחור הרחק מאחור.ואגב שקרים צא ולמד -אם תהיה מסוגל את מי השמאל החביב העלים ניסה להעלים במרד גטו ורשה. רבין פיקד על רצח 16 איש באלטלנה רבין ביצע פשע אוסלו בו שותפי דרכך
        רצחו כאלפיים יהודים.

      • א. כאמור רבין לא רצח אף אחד באלטלנה. את זה כבר הוכיחו לך שחור על גבי לבן. כשאתה מסתמך על "שלל" מקורות תנסה להסתמך על מקורות אמינים, לא כאלו שחוזרים על עצמם ובטח לא כאלו שממציאים דברים שלא היו ולא נבראו.
        ב. אבל זה נכון שרבין אחראי להרוגים שהיו מ77 עד היום. הוא היה ראש הממשלה בתקופת סבסטיה ולא עצר את הטירוף. אין הרוגי אוסלו. יש רק הרוגי הכיבוש
        ג. לגבי הטוהר השמאלני זה פשוט מאוד. השמאל נמצא בממוצע עשרים שנה לפני כולם בכל תחום.
        כך היה במלחמת לבנון, קראו לנו בוגדים ו15 שנה אחר כך פירסם מרדכי ציפורי ספר שמאשר אחת לאחת את כל הטענות של השמאל נגד המלחמה.
        כך היה גם עם הכפייה הדתית. קראו לנו אנטישמיים ואחרי עשרים שנה משפחת לפיד עשתה המון מנדטים משנאת חרדים (שזה דווקא לא הייתה הכוונה שלנו) ועשרים שנה אחרי שקראו לי בוגד בגלל שהייתי בעד מדינה פלסטינית נתניהו הסכים למדינה פלסטינית באופן רשמי בנאום שנשא בבר אילן.
        הימין פינה את סיני ואת גוש קטיף חילק את ירושלים בחומת בטון והסכים למדינה פלסטינית. בקיצור – הימין מגלה שוב ושוב שהשמאל יותר חכם אבל לא מפיק את הלקחים. מאוד מוזר העניין הזה. נושא למחקר פסיכיאטרי

      • לגמרי לא הוכיחו לי אולי הוכיחו לך היות ואתה קרבן נחות מחשבה של תעמולה פשוטה שכל זב חוטם מזהה מרחוק. לגבי עקיבוש אז להגיונך כל הנרצחים וההרוגים מאז כיבושי 1948 הינם על ראשו של בן גוריון העלוב
        הימין הרחיב את ההתישבות המבורכת ביהודה ושומרון ואתה עוזר לממן אותה. כיום מונים הישובים היהודיים מעבר לקו הירוק ההזוי שלושת רבעי מליון תושבים והזרוע נטויה. ובקרוב סיפוח שטחי סי
        נחותים כציפורי ויוסי שריד ואלוני ואילן פפה וחומסקי ועוד מאבותיך הרוחניים רק מעידים על העובדה של נחיתות מחשבתך.
        תודה על כל שקל שאתה חייב לשלם למימון ההתישבות ביהודה שומרון ובנימין
        ולא לשכח עקיבוש החל משנת 1882 ועיקרו ב 1948

      • נחות מחשבה טיפוסי שכמוך צודק בדבר אחד השמאל לפני כותם ברשימת החברות הנחשלות שנידונות לפי חוקי הטבע להיעלמות. אתה פשוט נחות מדי

      • איזה כיף שהבורות חוגגת אצל נחותי המחשבה. לדוגמה הכפיה הדתית. הכינוי ההיסטרי שנחותי המחשבה מהשמאל חושבים שהמציאו. מעניין שמגינו הגדול ביותר של דרעי היה הרוצח רבין. ומעניין עוד יותר שבתקופת ברק היו 22 חברי כנסת חרדיים. ומאז ועד היום הכפיה הדתית ברגרסיה. צריכת החזיר והשרימפס והחמץ בפסח חופשית ונצרכת יותר מתמיד תל אביב נחשבת כבר שנים לעיר הכי גיי פרנדלי. אבל בתקופת פושעי מפא"י לא היתה טלוויזיה בשבת הממשלה נפלה בגלל הגעת מטוסים בשבת. החיפושיות לא הורשו להגיע. לא היה דבר כזה חמץ בפסח
        אבל נחותי המחשבה לא ממש רוצים שעובדות יבלבלו אותם. השמאל חכם??? בדיחה טובה. רק בעיני עצמו. ואפילו השמאל המתפורר מכיר בכך. נחותי המחשבה מהשמאל עדיין לא קלטו שהעם השפוי הקיאם מתוכו

      • וכמובן כמו סובייטי מצוי ההצעה היא פסיכיאטר. כמו אבותיך הרוחניים הברברים הרצחניים . בתור נחות מחשבה שמפגין בורותו ברבים ולא תורם דבר מושכל
        היה עדיף להצטנע לא?
        בינתיים תהיה גאה בכך שחלק מהוצאותיך מגיע לאחיך הבונים ומתישבים ביהודה ושומרון

  17. חלקו של השב"כ בתכנון בימוי ההתנקשות ובנסיונות הכיסוי
    המחלקה היהודית בשב"כ משך שנים ייצרה תודעה ציבורית נגד הימין. בשיתוף פעולה כמעט מלא מהתקשורת המצומצמת
    בימוי 'ייטנות כהנא, חשיפה מירבית לארגון ד"ב אי"ל חרב דויד חרב גדעון ועוד כולם כולל כולם ארגונים שהתקיימו אך ורק בתקשורת
    https://www.the7eye.org.il/22617

    יחידות מודיעין של המחלקה היהודית שתפקידם התחזות זיוף שתילת ראיות בימוי מעצרים והכל בפריים טיים
    יגאל עמיר גויס לאירגון השב"כ היה בו חבריו היו משם השליטה של השב"כ בו היתה מלאה

    מיד לאחר שהבימוי מסתיים ויגאל עמיר במעצר מעיד שאיש מהשירות דרש ממנו האקדח
    מעיד מפקד מרחב ירקון דאז שאיש מהשירות צעק סרק סרק מעיד החוקר של יגאל עמיר בכתבתו של דרוקר שאיש מהשירות צעק סרק
    מעיד ד"ר ברבש פעמיים שהשב"כ בא ולקח את בגדיו של רבין

    הסרטון של קמפלר נלקח ונערך על ידי שב"כ לפני שהגיע לוועדת שמגר
    המכונית של רבין נלקחה ונוקתה על ידי השב"כ

    ד"ר היס הוצא מהמכון הפתולוגי באבו כביר להוראת השב" כ ללא כל סיבה להגיע לאיכילוב לביצוע הנתיחה הפתולוגית בפיקוח השב"כ
    היס האחים האחיות והרופאים הוחתמו על ידי השב"כ לסודיות
    השב"כ מונע שוב ושוב שחרור מידע לציבור ובמיוחד שחרור צילומי הרנטגן

  18. היי א. א
    אבקש התייחסותך
    שניות לאחר הירי
    מפקח יצחק ימין מספר שאנשי השירות דורשים ממנו את האקדח
    השוטר רונן עמרם מוצא קליע ומוסר אותו למישהו שאינו מכיר המוקף בקצינים שאינו מכיר המזדהה בפניו כקצין מזא"פ
    השוטר ישראל גבאי מוצא 2 קליעים ומוסר אותם לאדם בשם שמואל שאינן מכיר המזדהה כקצין מזא"פ
    איך חוקר מזאפ מגיע לשם שניות אחרי ירי???
    ממ"ר ירקון יעקב שובל מנהל את האירוע כנראה מורה לשוטר רונן עמרם לחפש קליעי 0.22,מזהה את מי שקרא סרק סרק ולא מרחיב
    לא מעלה בפניך תהיות?

    • לא הבנתי בדיוק למה להתייחס
      בדקות הראשונות לאחר האירוע היה עדיין בלבול לגבי מה בדיוק קרה. אז איש שב"כ ביקש לראות את האקדח כדי לללמוד ממנו משהו, אז מה?
      אותו דבר לגבי זה ההערה על קליע 0.22, אז היה בלבול בהתחלה אז מה?
      לגבי קצין המז"פ, שמואל. מדבור ברב פקד שמואל ברגר אשר היה חלק מצוות תיעוד בוידאו של המשטרה שתיעד את האירועים בעצרת. הוא היה שם מההתחלה. וזה לא היה שניות, אלא כמה דקות

      • אני מעריץ את היכולת שלך להתייחס לכל טרחן פה בבלוג אבל לצערי נראה לי שזה לא יועיל. הדוגמה עם אלטלנה מוכיחה שלא מדובר באדם שמעוניין באמת. אם הייתי מביא ציטוט מתוך ספר (במקרה הזה 'פנקס שירות' ) ומישהו היה אומר לי שהדברים כלל אינם כתובים בספר הייתי מיד הולך לקרוא את המקור. ואז היו שתי אפשרויות – או שהייתי רואה שצדקתי והדברים אכן כתובים או שהייתי מבין שהטעו אותי ומתחיל לבדוק את עצמי מחדש. עצם העובדה שהטרחן שלנו ממשיך בהגיגיו אחרי שנחשפה ערוותו בצורה כל כך מביכה מוכיחה שאין טעם לענות לו. הוא לא מעוניין באמת.

      • מה לאיש שב"כ ללמוד בדיוק. מה לאיש שב" כ לרצות הנשק כאשר הוא מאובטח בידי פקד משטרה?? כן שמואל ברגר מספר שהיה שם רק שמעולם לא נדרש צוות מז" פ להיות נוכח בשום ארוע לפני וכולל הארוע הזה. מז"פ מצלם ממצאים פתאום נמצא יש מאין צוות נצוייד לחקיקות ואפילו עם ערכת פרופוינט ולך זה נראה הגיוני. בדקת אם אי פעם הזמינו צוות מז" פ לצילומי ארוע כאילו היו ערוץ 2

      • אם היית יודע אפילו קצת על עבודת משטרה היית מבין שלפעמים אפשר לראות חוקר עבירות צווארון לבן עומד בכיכר ומכוון את התנועה או שוטר תנועה מאבטח אירוע. אין למשטרה כוח אדם לא מוגבל ולכן הרבה פעמים מביאים שוטרים ממחלקות שונות לעזור במשימות שוטפות. למעשה בחור צעיר שאני מכיר הוא איש מחשבים בצה"ל ועכשיו הולך לשבועיים לעבוד במעברי הגבול ולבצע חיפושים כדי לתגבר את אנשי מג"ב שנמצאים במקום. כך שבהחלט הגיוני שאיש מז"פ יהיה נוכח בעצרת או אפילו במשחק כדורגל ואז, אם משהו קורה שדורש מז"פ, הוא כמובן יעשה את תפקידו כשהוא כבר במקום.

      • אוי בור ונבער שכמותך אתה ממש נחות מחשבה שהרי אריה משה מעיד שהם היו צוות צעלום של המז"פ. לא אקראי לא לעשות עבודה מקרית. בנחיתות מחשבתך אתה לא ממש תורם. עזוב הנח זאת ל א א.
        הוא לפחות מנסה לחקור. אתה? גיבוב של זריקות ללא מחשבה סאייל יאיר לפיד

      • בדקות הראשונות לאחר הירי היה בלבול גדול ומחסור במידע, חיפשו כל פיסת מידע אפשרית, אפילו פרטים כמו מה סוג הנשק או המספר הסידורי שלו.
        ואת בדיקת הפירופרינט לא ערכו במקום, אלא רק בתחנת המשטרה שאליה נלקח יגאל עמיר.

      • נו בחייך אתה שתתרץ בלבול וטעות דברים שלא בדיוק מסתדרים? ואל תשכח את מזדהה עם הצד שלאורך כל הדרך היתה לו שליטה בכל הנתונים אנשים ומעבדות

      • אגב מעבדת הזיהוי למקרה עבירה הוזמנה מרמלה. ועכשיו רוצים לאמר שזה היה מקרי? האם זה היה נוהל או האם הם הוזמנו בגלל תחושת בטן של ממ"ר ירקון???

      • מה זאת אומרת מאיפה הבאתי את זה כתוב. מעבדת מז"פ ניידת הגיעה מרמלה כביכול לצילום האירוע. מטלה חדשה של הבאת ניידת מז" פ מזוודת לפני שקרה כלל ארוע. דקות אחרי הירי ב 21:55 הוא כבר מקבל שקית עם אקדח ומספרו והתרמילים שנמצאו וכשר דקות מאוחר יותר הוא כבר מבצע את בדיקות המז"פ על יגאל עמיר. הנידת מגיעה מרמלה
        והשאלה הנשאלת האם זה היה נהל להזמין ניידת מז"פ מזוודת לפני שיש סיבה עבור צילום וידאו.???
        או שרצו צוות מז"פ נוכח

      • או תקרא את המסמך של בדיקת הפרופרינט . תקרא בעיון מאיפה באו ושהם היו בארוע כדי לצלם. נראה לך עדיין מקרה?

  19. ממצאי החורים בבגדי יורם רובין לפי דו"חו של גלטשטיין לא יכולים לאפשר את הפציעות עליהן רושם ד"ר היס בדו"חו. נסה להיות אקרובט נער גומי או חייט ולא תוכל להתאים חורי הבגדים לפצעי יורם רובין . הריח של הטעות או נסיון טיוח בידי היס עולה כאן קשות

  20. אם אתה מחפש את האמת ולא רק הדרך לטשטש אותה אתה צריך לדרוש את האמת .צילום הרנטגן מכיל פרטים המזכים את יגאל עמיר חד משמעית. הטעויות האנטומיות במיקום ה"קליעים" וההדמתיות מעידות על סתירות בלתי אפשריות ושתילת ראיות יותר נכון זיוף קליעים (אראה לך שיטה פשוטה לראות את הצילום טוב יותר ולמדוד ממסך המחשב או הטלוויזיה שלך)
    השאלה שלי אם אתה יודע. האם הרנטגן הוא אותנטי או שזה צילום שנעשה לטובת הכתבה של נפתלי גליקסברג?
    דבר נוסף לפי דו"ח הפתולוג היס נעשו על חזהו של רבין בעיקר מימין ובטנו 9 חתכי ניתוח חלקם גדול שלא יתכן שהקליעים לא הוסרו בניתוח בשעה 22:05. כמו שהעיד גם קלוגר. לפי עדות היס קלוגר לא מוזכר כלל בניתוח הפתולוגי.
    נסה להתייחס

  21. האם יש משותף בין ההשתוללות של ההמונים בארה"ב BLM, חוסר ההגיון והרצון לתשומת לב, לסיפור של ילדי תימן ואלו שעומדים מאחוריהם, לנטיה להאמין בקונספירציות? אולי תעלה איזו כתבה על המניעים הפסיכולוגים שדוחפים את הציבור לאבד את הקשר להגיון ולעובדות ולהאמין בדת הזוייה.

  22. היי. לצערי (על שלא הכרתי עד כה) ולשמחתי (על כך שטוב מאוחר וגו') גיליתי את הבלוג המרשים שלך רק עכשיו.
    האם יש לך איזשהו מאמר, מחקר או משהו בתהליך עבודה, בנושא הקורונה ככלל ולא רק החיסונים? למשל, העמדה האחידה של גופי התקשורת הממוסדת בישראל, אבל לא רק. אשמח לשמוע. בכל מקרה תודה על כתיבתך המרתקת.

כתוב תגובה לעדו סוקולובסקי לבטל