רצח רבין – הראיות הבליסטיות

ברשומה זו אני רוצה לעסוק בתוצאות הבדיקות שבוצעו לאקדח לקליעים ולתרמילים שבהם נעשה שימוש ברצח רבין. מדובר בסט חשוב של ראיות אשר בדרך כלל זוכה להתעלמות.

האקדח שנבדק הוא מסוג ברטה F84 בקוטר 9 מ"מ מספר סידורי D98231Y. הפרטים הללו חשובים מכיוון שהם מאפשרים זיהוי מוחלט של האקדח. זהו אקדחו האישי של יגאל עמיר אותו החזיק ברשיון ובו הודה כי ביצע את הרצח. האקדח נתפס ע"י מפקח יצחק ימין, לפי עדותו של ימין הוא הוציא את האקדח ישירות מידו של עמיר. עמיר לעומת זאת טוען שהוא הפיל קודם את האקדח לרצפה. כך או כך האקדח הגיע לידיו ימין.

יחד עם האקדח נמצאו בכיכר מלכי ישראל עוד שלושה תרמילים המתאימים לאקדח בקוטר 9 מ"מ. התרמילים נמצאו ע"י השוטרים רונן עמרם וישראל גבאי. התרמילים והאקדח נמסרו לסגן ניצב מוטי נפתלי והוא מסר אותם לקצין מז"פ, פקד אריה משה (דו"ח). פקד משה שלח אותם (יחד עם בדיקות סימני הירי) באמצעות השוטר סמ"ר אסף אלג'ם למעבדת הנשק של המחלקה לזיהוי פלילי בירושלים, שמה הם התקבלו בשעה 00:50. כל הסיפור הזה נועד להראות שהאקדח והתרמילים לא הופיעו משום מקום, אלא אנחנו יודעים טוב איפה ואצל מי הם היו מרגע הירי ברבין.

בבדיקות המעבדה נמצא שהתרמילים נורו מהאקדח של עמיר.

למה כל זה חשוב? מעיון בפסק הדין במשפטו של יגאל עמיר עולה כי גם קיימות עדויות נוספות של שוטרים ומאבטחים בקשר למציאת האקדח ומעצרו של עמיר. קיומן של עדויוות אלו אינו דבר מפתיע מכיוון שמדובר באירוע אינטנסיבי ומלחיץ שהתרחש בזמן קצר ושהרבה אנשים היו מעורבים בו. לכן זה צפוי שלא כולם יזכרו הכל אותו דבר. אולם אלו אשר טוענים לקונספירציה ברצח רבין מנסים לנצל עדויות אלו כהוכחה לקונספירציה, למשל באמצעות העלאת הטענה שבזירה נמצאו שני אקדחים. עצם האפשרות שבזירה נמצאו יותר מאקדח אחד היא הגיונית ואינה מחייבת קונספירציה. בהחלט ייתכן למשל שלאחד השוטרים או המאבטחים נפל אקדח במהומה שהייתה שם. אז איך יודעים שהאקדח שנבדק הוא האקדח של עמיר?

ובכן כאמור ישנו המספר הסידורי של האקדח. אולם גם עם לא היה המספר הסידורי ישנן מספיק ראיות אחרות. יגאל עמיר צולם יורה באקדח, הוא נראה ע"י עדים רבים, על ידיו נמצאו שרידי ירי והוא הודה בירי. כלומר אין שום מחלוקת על כך שהוא ירה לעבר רבין ואפילו אלו שמאמינים בקונספירציה מודים בכך שהוא ירה, הם רק טוענים שהוא ירה סרק.

אחרי שהראינו שיגאל עמיר ירה נראה שהוא גם היה היורה היחיד בזירה. יגאל עמיר הודה שהוא ירה שלושה כדורים, בהקלטה של הירי נשמעות שלוש יריות בלבד וגם רוב העדים מעידים כך. בזירה כאמור נמצאו רק שלושה תרמילים שכולם נורו מאותו אקדח. כלומר יורה אחד ירה את שלושתם. בנוסף אין אף עדות, צילום, או הודאה של אף שוטר או מאבטח על כך שהם או מישהו אחר פרט ליגאל עמיר ירו בזירה.

כלומר יש רק שלוש יריות שנורו מאותו אקדח וכל העדויות מצביעות שהיה רק יורה אחד שהודה שירה את אותן שלוש יריות. כלומר כאשר נמצא האקדח שירה את אותן שלוש היריות ברור שמדובר באקדח של היורה, יגאל עמיר. העובדה שיש לו גם מספר סידורי מתאים היא רק בונוס. לכן זה לא משנה אם האקדח הוצא ישר מידיו של עמיר או נפל על הרצפה ואז הרימו אותו, כי אין ספק שזה האקדח שבו הוא השתמש.

עד עכשיו הראתי שהאקדח שבו עשה יגאל עמיר נתפס ע"י המשטרה והוחזק על ידה מייד לאחר הירי. עכשיו מגיע החלק המרכזי. גם הקליעים שהוצאו מגופתו של רבין נשלחו לבדיקה בליסטית שהראתה שהם נורו מאותו אקדח ברטה D98231Y – האקדח של יגאל עמיר. זו היא קודם כל הוכחה חד משמעית לכך שיגאל עמיר רצח את יצחק רבין. דבר שני היא סותרת את כל תיאוריות הירי במכונית או הירי בבית החולים כיוון שהאקדח שממנו נורה ונרצח יצחק רבין הוחזק בידי המשטרה בזמן שרבין היה במכונית ובבית החולים. ושלישית היא סותרת את תיאוריות כדורי הסרק כיוון שהיא מוכיחה שיגאל עמיר ירה כדורים חיים.

תיאוריית כדורי הסרק נסתרת גם על ידי העובדה שבאקדחו של יגאל עמיר נמצאו כדורים חיים וגם על ידי עדותו של יגאל עמיר שהוא טען באקדח כדורים חיים. אין שום ראייה של ממש לכך שיגאל עמיר עשה שימוש בכדורי סרק (לכל נושא הצעקות "סרק סרק" המפורסמות אני אתייחס באופן מורחב בנפרד).

אז כיצד מתמודדים תומכי הקונספירציה עם ראיות אלו?

חלקם מתעלמים מהם, למשל סרט הקונספירציה תיק לא סגור שנעשה כתגובה על בסיס סרט בערוץ 2. בחלק מספר 5 של הסרט מרואיינת התובעת במשפט והיא מספרת שהראיות הכי טובות נגד עמיר היו ההודאה שלו והראיות הבליסטיות ומפרטת אותן. בתגובה כותב יוצר הסרט: "כלומר ההרשעה התבססה על הודאתו בלבד".  הוא פשוט מעמיד פנים שהראיות לא קיימות כי הן לא נוחות לו.

אחרים מנסים לעוות קטעים מהם ולהציגם כעדות לטובת הקונספירציה. למשל אריה זריצקי בקטע הזה (החל מ2:00) טוען שיש אי התאמה בין הקליעים שבדק ברנרד שכטר לבין החומרים שנמצאו ליד חורי הירי בחליפה של רבין. בניגוד לדבריו של זריצקי אני לא ניתקלתי באף עדות של שכטר לפיה הקליעים שהוצאו מגופו של רבין הכילו נחושת. להיפך, בדו"ח שלו צויין שמדובר בקליעים מסוג הולופוינט סילברטיפ העשויים מליבת עופרת מצופה אלומיניום. תוצאה שהיא תואמת את הסימנים בחליפה של רבין. יש לציין שיש הבדל בין הסימנים שנמצאו בבגדי המאבטח של רבין יורם רובין, שנפצע אף הוא, לבין אלו שנמצאו על בגדיו של רבין. אולם הדבר תואם את עדותו של יגאל עמיר לפיה הקליע הראשון והשלישי היו מסוג הולופוינט ואילו השני היה קליע רגיל מנחושת.

טענה נוספת שלפעמים עולה היא שמדובר בזיוף. זוהי טענה נפוצה כאשר תומכי תיאוריות קונספירציה נתקלים בראיות שסותרות את התיאוריות שלהם. אולם אין שום ראיות שמדובר בזיוף.

לסיום אפשר לומר שמה שיפה בראיות הבליסטיות הוא שלא רק שהן סותרות את תיאוריית הקונספירציה סביב רצח רבין, אלא שהן מוכיחות באופן פוזיטיבי שיגאל עמיר הוא הרוצח.

(עמוד ריכוז המסמכים עודכן עם מקורות לרשומה)

34 מחשבות על “רצח רבין – הראיות הבליסטיות

      • אפרים סנה בתגובה:"יש אמת היסטורית ויש בליסטית=אסור לאמת הבליסטית לנצח את האמת ההיסטורית"!!

        במילים אחרות אומר סנה, הימין רצח-אל תבלבלו את העם עם העובדות.

        ב-28/11/15 'מעריב' אומר אותו הסנה:"הם חוגגים על הטעות שלי, שייחנקו כל הקונספירציות ושיבושם להם"!

        כך מתמודדים בולשביקים לדורותיהם עם עובדות וקונספירציות !!!

      • ובמקרה הזה שתיהן זהות. אז שעה לאחר הרצח שלא כל הפרטים היו ברורים סנה אמר ששלושה כדורים פגעו ברבין כי הוא לא ידע שאחד פגע במאבטח, אז מה?

  1. ישנם מהלכים רבים ולא רק עניין האקדח שמוכיחים שהיו גורמים שעשו הכל כדי לייצר סיפור שיתאים להם. אי אפשר לרמות כל כך הרבה אנשים כל כך הרכה פעמים. לשקר אין רגליים. פרופסור היס חשף ראייה חשובה ביותר שהוחזקה בסוד כמוס. מעיון בראייה זו ברור לגמרי שהירי הקטלני היה מלפנים וגרם לריסוק עמוד השדרה. הפושעים האמיתיים שאחראים לרצח מסתובבים חופשי , תחת מטריית השקר של צנעת הפרט , בטחון המדינה ועוד שקרים.

    • תצלום הרנטגן לא מוכיח שרבין נורה מלפנים. מכיוון שהוא דו מימדי לא ניתן להסיק ממנו את מיקום הקליעים בגוף וודאי שלא את מסלולם. כמו כן החלק של עמוד השדרה שאמור להפגע מוסתר בו על ידי עצם החזה.

      • עצם החזה לא מסתירה כלל את עמוד השדרה טענה זו נובעת מחוסר בקיאותך בקריאת תצלום רנטגן .. על כך שרנטגן הוא דו ממדי אתה צודק וגם אני רשמתי זאת אצלך בפוסט עוד לפני הרבה זמן.אלא שכדור במיקום ההוא לא יכול להיות בחתך coronal לפנים שאם כך לא היה נמצא באונה העליונה של הריאה הימנית כי אם בלב או ב pericardium. יתרה מזו ד"ר היס מדווח על תעלת קליע בבית חזה ימני מתחת לבית השחי ברווח שבין צלע 3 ו 4.(סעיף 10 עמוד 4) ובעוד משער הריאה השמאלית הוצא כדור מעוך היכן הכדור שהוצא בתעלה המדווחת מצד ימין? התשובה בעמוד 3 מתחת לשכבה התת עורית של בית החזה מימין תעלה שהחלה לטענת הפתולוג מאחורה מימין לשדרה 7 ס"מ ועלתה מעלה וימינה יותר עד רמת הצלע השלישית.
        א.א ????
        ועכשיו אפילו שאתה (אנחנו) צודקים בהיות הרנטגן דו ממדי דו"ח ד"ר ליס בא ושולל את התיאוריה שלך שיכול להיות וכדור זה נמצא לפנים
        וכאן דבר שאתה חייב לדעת. בגלל היות הרנטגן דו ממדי חובה לצלם מלפחות שתי זויות שונות וב90 מעלות ולמה?כדילדעת היכן לטפל והיכן הבעיה
        כלומר יש חייב להיות תצלום צד.למה לא מפרסמים אותו??.?????
        אתה חייב לדרוש פרסומו

    • שלום חגי,

      הניתוח בבלוג זה של הראיות הבליסטיות הוא חלקי ביותר…הראיות הבליסטיות לבדן מראות שלא יגאל עמיר רצח את רבין!

      הייתה אי התאמה בין הכדורים במחסנית (לכוראה) של יגאל עמיר, והכדורים בגופתו של יצחק רבין. הכדורים במחסנית– הכילו נחושת. אלה שנורו ברבין– לא הכילו נחושת.

      הייתה אי התאמה בין טווח הירי של הירי האמיתי והירי של יגאל עמיר. דבר זה לבדו מוכיח שלא יגאל עמיר רצח את רבין. המסקנה לגבי טווח הירי הגיעה מפיו של מומחה.

      מנגד, הדוח של ד"ר היס טען אחרת. אך ידוע שדוח זה הוא שיקרי. ד"ר היס המציא את השקר שעמוד השדרה של רבין לא נפגע, לאחר שהפגיעה בעמוד השדרה של רבין קיבלה תיעוד רב באותו ערב.

      הממצא לגבי השרידי ירי על ידיו של יגאל עמיר מפוקפק מסיבות רבות.

      להלן לינק מצוין לגבי השרידי ירי:

      http://www.2all.co.il/Web/Sites/ngfn/PAGE5.asp

      בו יש ניתוח מקצועי של שלושת המסמכים בהם מדובר. 

  2. מיקום פציעות הירי שכנטען נגרמו על ידי יגאל אמיר נמצאים במקומותשלא יתכנו מבחינה מעשית
    הבה נבדוק ונעשה חפיפה בין הרואות עינינו את סרטון ביום הרצח לבין מיקומם של פציעות הכניסה
    ובכן כדור ראשון פוגע ברבין בגובה של 136ס"מ מהריצפה 7 ס"מ מימין לעמוד השדרה ומסלולו מלמטה למעלה וימינה
    כדור שני לא הולופוינט פוגע במאבטח יורם רובין ביד שמאל ופוצע אותו באמה ובזרוע
    כדור שלישי פוגע ברבין שמאלה ולמטה בגובה 108 ס"מ מהריצפה ו 17 ס"מ מעמוד השדרה שמאלה. וגם כאן מטייל הכדור מעלה ימינה וקדימה.
    כלומר היורה בפרק זמן שלשניה וחצי אמור לשחרר שלושה כדורים מטווח סנטימטרים מגבו של רבין בזוית מלמטה למעלה לנוע עם ידו ימינה ואחר כך שוב ימינה ובסוף חזרה למטה ושמאלה. את היריה האחרונה הוא צריך לירות כשידו כתפו וגופו נמוכים מ מטר אחד ושמונה סנטימטרים.
    יש מישהו שרואה דבר שכזה בסרטון?
    האם הדבר אפשרי כלל
    ………………………..לא לא לא
    בנוסף רבין שאמור לספוג שתי קליעי הולופוינט נותר ללא רתע כלל מוזר ומוזר עוד יותר לאדם הע קדימה ושריריו אינם דרוכים לספיגת מכה שכזו בגב.

    הכדורים שנורו מאחור לא נורו בכיכר

    • ההנחה שלך שכולם עמדו במקום ורק יגאל עמיר הזיז את ידו היא השגוייה.
      בפועל אחרי הירייה הראשונה רובין נכנס בין רבין לעמיר תוך שהוא פוגע בזרועו באקדחו של עמיר ומסיט אותו שמאלה ולמטה. אז שיחרר עמיר את שתי היריות האחרונות שפגעו ברובין ורבין.
      אחרי הירייה הראשונה מסיט הצלם את המצלמה לזמן קצר לכן מה שקרה כאשר נורו שתי היריות האחרונות לא נראה בסרטון .
      מחישובי התנע (שזאת הצורה הנכונה לעשות זאת שכן האנרגיה הקינטית לא נשמרת) גם בקרה האופטימלי הרתע של רבין היה סנטימטרים ספורים בלבד. לא משהו שניתן להבחין באיכות של הוידאו.

  3. א.א עכשיו אתה מדרדר את נסיונותיך להחליש
    מאיפה אתה הבאת הנחה זו????? הרי בסרטון רואים את רובין הרחק מימין למקום הפגיעה כביכול בשכמה הימנית
    בוא נשחק בתיאוריית הקונספירציה שלך הפעם. שרובין הסיט את האקדח תוך תגובה סופרמנית היות וברג הירי הוא מביט קדימה .
    אם רובין מסיט את האקדח לפי טענתך שמאלה ומטה איך יתכן הדבר שרובין נפגע באמה שמאל סמוך למרפק ובזרוע ליד השחי????
    רובין הסיט את ידו של יגאל עמיר איך? עם כף ידו?? אם כך איך נפצע מעלה ממנה?
    אולי הוא הזיז את ידו של יגאל אמיר עם הכתף??? ואז היא ירדה מטה??? וכן מסלולי הכדור עולים מעלה וקדימה כלומר ידו של אמיר היתה צריכה להיות ממוקמת בגובה נמוך ממטר ושמונה סנטימטר ולהמצא משמאל חזק לגופו של רבין. ואל תשכח שלפי העדויות יגאל עמיר ירה כביכול עם ידו הימנית
    אתה מבין? כאן אתה נכנס להסברים די לא אפשריים או הגיוניים
    וכן הבט בסרט אפילו הראשון שהופץ (לא המקורי)
    חישובי התנע כנסיון לתרץ אי תנודה בגוף אדם חי (לא דומם) שלא הכין עצמו ושריריו לירי אינו צולח
    לא רקשהיו צריכים לראות רעידות אלא גם רפלקס שרירי של עשירית השניה מאדם עם מערכת עצבים כפי שראינו תקינה ובריאה

    • אין איי אין כאב אין תגובה לפציעה??? אולי רבין היה בובה ורובוט??
      ואגב תנע. כנס לכל אתר עם סרטוני ירי ותראה שטיעון התנע שלך לא תופס כלל ועיקר בטח ובטח לאדם בניגוד לעצם דומם.
      אדם עם מערכת עצבית סנסורית ומוטורית ומערכת רפלקסים תקינה לחלוטין היה עף קדימה חש כאב מפצה בתנועה בלתי נשלטת אחורה .ולא כאילו כלום לא קרה (וכנראה שכלום לא קרה) מסתובב בניחותא לכיוון הרעש

  4. עוד תופעה בליסטית מוזרה פציעתו של יורם רובין. 1 פצע יריב אמה שמאל מתחת למרפק ומאחור. ועוד שני פצעים בזרוע ימין אבל אבל אבל אבל מקדימה. מסיק ד"ר היס על סמך כדור בודד שומו שמיים והיה והמשטרה היתה מוצאת שני קליעים ולכן 4 יריות) שלמרפק נגרם פצע שפשוף וחור כניסה ויציאה באמה מלפנים. כלומר הכדור עשה פצע מאחור הקיף והסתובב סביב הזרוע ונכנס ויצא מלפנים . כדור קסם ?
    המממממ מעניין לא?

  5. חזרה לצילום הרנטגן.ד"ר היס רושם שנלקחו צילומי רנטגן . צילומים ולא צילום (כמו אא שטען שנלקחו ערכות ולא ערכה בבדיקת שרידי הירי), הכדור בשדרה בכל הפלאנום אינו יכול להיות בשער הריאה השמאלית שנמצא הרחק לשמאל מיקום הקליע בכל קטע בj,בכל חתך קורונאלי (חתך המחלק את הגוף לרוחב הגוף )

  6. שלום רב,

    בעיני כאשר חוקרים לעומק את העניין של הראיות הבליסטיות, מגלים עוד עובדות הרומזות על כך שהסיפור הרשמי פשוט אינו נכון. ושאיגל עמיר אכן ירה כדורי סרק (מה שגם מתועד היטב על–ידי העובדה שמאבטח צעק סרק, סרק, סרק כאשר יגאל עמיר ירה…ונראה סביר מאוד סיבות)

    כוונתי לראיות הכל–כך חשובות לגבי הוצאת הכדורים מגופתו של יצחק רבין.

    לפי הלינק הבא (באנגלית), מסתבר שיש שתי עדויות סותרות לגבי מי הוציא את הכדורים מגופתו של יצחק רבין, ואפילו, שיורם רובין, מאבטחו של יצחק רבין, טען שידידו יובל שוורץ שהינו איש שב"כ הוא זה שלקח את הכדורים לאחר שהוצאו מהגופה! (גם לגבי מי לקח את הכדורים לאחר שהוצאו מהגופה קיימת עדות נוספת, ד"ר היס טען, שאיש משטרה עשה זאת, אבל הוא לא זכר איך האיש נראה או מה שמו, אז אני מניח שהעדות שלו פחות סבירה)

    http://www.deepblacklies.co.uk/who_killed_yitzak_rabin.htm

    הציטוטים מופיעים גם בספרו של ברי חמיש. איני יודע אם כל מה שרשום בו נכון. אך ברור שהציטוטים יהיו נכונים.

    אישית, עובדות אלה מעלות אצלי את השאלות:

    מדוע יש שתי עדויות סותרות לגבי מי הוציא את הכדורים מהגופה? (בהם כל אחד מהטוענים טוען שהוא עשה זאת) האם זאת לא עוד הוכחה לשקרים וסילופים להסתיר את האמת מאותו הערב?

    ובהנחה שיורם רובין מספר את האמת…

    האם לא ברור מכך שהשב"כ יכל אחר–כך לדאוג להתאמה בין הכדורים (על–ידי החלפתם באחרים) והאקדח שנלקח מיגאל עמיר?

    מדוע איש שב"כ ולא איש משטרה, לקח את הכדורים שהוציאו מגופתו של יצחק רבין?

    ואם יורם רובין שיקר. מדוע עשה זאת?

    ועוד דבר כל–כך חשוב שלא ממש מדגישים פה. איש המשטרה שלקח את האקדח טען שישר נדבק אליו איש שב"כ שניסה במשך מספר דקות לקבל ממנו את האקדח. הממממ….לא מספיק שאיש שב"כ הוציא את הכדורים מהגופה, ידוע גם שאיש שב"כ ניסה לאסוף את האקדח! ממש ישר אחרי האירוע.

    צירוף מקרים?

    • למה אתה מוצא את עדותו של היס שנכח בניתוח והעביר את הכדורים בעצמו לשוטר כפחות סבירה מעדותו של יורם רובין שכלל לא נכח במקום וכל מה שיש לו זה עדות שמיעה?

      בכל מקרה עוד במשפט נושא שרשרת הראיות נידון ונמצא שמי שהעביר את הכדורים הוא השוטר אבנר גבאי. כך שרובין טעה.

      הספר של חמיש מלא בשקרים וסילופים, כולל בציטוטים, שנמצאים גם בקישור שהבאת שקצרה היריעה מלתאר כאן.

      לגבי הוצאת הכדורים גם ד"ר קלוגר וגם ד"ר היס נכחו בניתוח לאחר המוות וכל אחד מהם הוציא כדור אחר.

      ומה הבעיה בזה שאיש שב"כ רצה לראות את האקדח? מדובר בכמה דקות אחרי הרצח כשעוד לא היה ברור מה קרה ואנשי השב"כ רצו לדעת כמה שיותר פרטים, כולל סוג האקדח, מספרו והאם היו בו כדורים חיים או לא. אין פה כשלעצמו שום דבר זדוני.

      • העדות של יורם רובין נשמעת סבירה יותר מזאת של ד"ר היס, מאחר והאחרון לא זכר איך ה"שוטר" נראה או איך קוראים לו. בעוד יורם רובין זכר את הבן–אדם בו מדובר במדויק.

        הנה עוד עדות שהשב"כ היה בעניין חזק לאסוף ממצאים (בגדיו של רבין), מדוע? איזה אינטרס יש לשב"כ לעשות זאת?

        לגבי האקדח– איש השב"כ לא רק רצה לראות את האקדח, הוא ניסה, בכפיתיות, להוציא את האקדח מידיו של איש המשטרה שלקח אותו מאמיר.

        מדוע?

        סה"כ– נראה שלשב"כ הייתה התנהגות אובססיבית סביב לשים את ידיו על הממצאים. מוזר, לא?

  7. בהמשך לדברים, להלן הלינק שמראה שסוף, סוף הוכח באופן חד–משמעי שאיש בטחון צעק סרק, סרק, סרק…מה שהיה לו תימוכים חזקים גם לפני כן:

    http://megafon-news.co.il/asys/archives/93259

    אמרתי בתגובה הקודמת שמדובר במאטבח, למעשה אני לא יודע אם מדובר במאבטח או איש בטחון אחר.

    • זה שהיו אנשים (כנראה יותר מאחד) שצעקו "סרק" או דברים דומים כגון זה "לא אמתי" או "זה פיקות", היא עובדה די ברורה. העניין הוא שלא ידוע מי צעק, למה, ולא פחות חשוב, מי היה הראשון (כדי לשלול את מי שפשוט חזרו אחרי מה שהם שמעו מאחרים).

  8. שלום לכולם,

    למי שמעוניין לדעת…

    מסתבר שהממצא העיקרי בפוסט הזה לא מדויק!

    אכן הייתה אי–התאמה בין הכדורים שלכוראה נורו מאיגל עמיר והכדורים שנמצאו בגופה של רבין.

    הסיבה היא פשוטה– הכדורים שלכוראה נורו מאיגל עמיר, היו כדורי הולופוינט מתוצרת ביתית, המכילים נחושת. הכדורים בגופתו של יצחק רבין, היו כדורי הולופוינט שלא הכילו נחושת…הראיות הבליסטיות למעשה, לבדן, מהוות סתירה לגירסא הרשמית.

    להלן לינק אחד בו ניתן למצוא את המידע…

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/210724

    • כנראה שלא קראת טוב את מה שכתבתי. יגאל עמיר ירה כדורי הולופוינט עשויים עופרת, ציינתי זאת במפורש ואף מסמך לא לא טוען אחרת. קליעי העופרת נבדקו במעבדה והוכח כי הם נורו מאקדחו של יגאל עמיר. משום מה הפרט הנ"ל "נשמט" מהכתבה בערוץ 7 (שמכילה כל כך הרבה שטויות שאף אחד מהכתבים שלהם לא העז לחתום עליה בשמו).

      יותר מזה גם יגאל עמיר טען במשפט שלו שהוא טען את המחסנית שלושה סוגי קליעים. הולופוינט תקני בהתחלה, כדורים רגילים וכדורים שאחיו חגי אלתר בסוף המחסנית. חגי עמיר אישר את הפרטים האלה.
      http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/391/114.html

      • העדות של איגל עמיר לאו דווקא אמיתית…יתכן שגרמו לו להגיד דברים לא אמיתים על–ידי סחיטה, איום, וכולי…בוודאי לא היו פשוט נותנים לו להגיד את האמת…

        העובדה שבדיוק אחרי שלושת הכדורים שנורו התחילו להיות כדורי הולופוינט מסוג אחר היא עוד דוגמא לאחד מאותם ה"צירופי מקרים" המוזרים שמצפים מאיתנו להאמין להם.

        באמת? לאיגל עמיר היה גישה לכדורי הולופינט, אבל הוא טרח להשיג כדורי הולופוינט תוצרת ביתית ולהחזיק רק שני כדורים לא ביתים בקידמת המחסנית?

        ואז אומרים שתאוריות קונספירציה הן הזויות…

  9. נא לעיין בתגובותי חגי.זה שומט את הקרקע תחת כל מה ש א.א מנסה לגונן על הגירסא הרישמית.
    סתם למה שמישהו יצעק סרק סרק ? מהיכן האינסטינקט? מהיכן האבחנה? מי בפחד ובבהלה או באדרנלין מצטעק סרק סרק?. אני עבדתי באבטחה ומכיר עשרות כמוני מעולם לא צעקנו סרק סרק מעולם לא חונכנו לכך.

    • לא אני ולא כנראה אף אחד אחר יודע מי צעק סרק ולכן גם לא יודעים למה. כל אפשרות שמעלים היא השערה ללא תימוכין. וכן זה כולל גם את האפשרות שהצועק ידע שמדובר בכדורי סרק כי הוא היה מעורב בקונספירציה.

      • שלום רב חגי וא. א. קונספירציות,

        לפני מספר שנים הוכח באופן חד–משמעי שאיש ביטחון צעק סרק, סרק, סרק. (יתכן שעוד אנשי ביטחון עשו כך, אך אחד מהם התוודא סוף, סוף)

        העדות נמסרה לשוטר. השוטר לא העביר אלה את שמו של איש הביטחון.

        איש הביטחון המציא סיפור כיסוי משעשע, לפיו הוא היה נסער ומבולבל ולכן צעק סרק. (זה הזוי למדי, יחד עם זאת התאוריה הממסדית מלאה בתאוריות הזוית, ביניהן תאוריה שזה צירוף מיקרים שהכדורים במחסנית של יגאל עמיר היו שונים מהכדורים בגופה של רבין. שפוסט זה נשען עליה כאילו היא הגיונית…)

        לינק לגבי האיש ביטחון שצעק סרק, סרק, סרק

        http://megafon-news.co.il/asys/archives/93259

        להלן סיכום ממצאים–

        1) הראיות הבליסטיות מראות לנו אי התאמה בטווח הירי, אי התאמה בין הכדורים במחסנית (לכוראה) של יגאל עמיר והכדורים שהרגו את רבין, וראייה מפוקפקת ביותר שהיו שרידי ירי על ידיו של יגאל עמיר (שמסיבות רבות נראית כאילו פיברקו אותה).

        2) איש ביטחון צעק סרק, סרק, סרק ברגע שיגאל עמיר ירה, ואנשי ביטחון זיהו את רעש הכדורים כרעש של קפצונים, כדורים חלשים מהרגיל או כדורי דמה…

        3) אין אפילו טיפת דם אחת בזירת הרצח (לכוארה). אפילו יועץ תקשורת של רבין, שרץ לזירת האירוע ישר אחרי ה"יריות" מעיד שהוא לא ראה טיפה אחת של דם בשום מקום. (ניתן למצוא את העדות ביוטיוב)

        4) אמרו ללאה רבין וליעוץ תקשורת, ישר אחרי ה"רצח", ש"זה לא אמיתי", או "שמע, זה תרגיל של השב"כ". (שוב, ניתן למצוא ביוטיוב)

        להלן לינק מצוין לגבי ראיות, עובדות וכדומה לגבי רצח רבין, טיפה ארוך אך מומלץ ביותר:

        http://www.inn.co.il/News/News.aspx/210724

  10. נו באמת אין כמו האמת, אתה לא רציני. עכשיו אתה חושב שאתה יודע יותר טוב מיגאל עמיר איזה כדורים הוא שם במחסנית. זאת התנהגות קלאסית של תיאוריות קונספירציה. יוצאים בהכרזה חסרת בסיס ואחרי שמראים להם שהיא שגוייה טוענים שכל הראיות הסותרות אות הם שקריות, אבל מבלי להביא תימוכין משלהם.

    • שלום לכולם,

      שימו לב שא. א. קונספריציות מאשים אותי במשהו שמעולם לא עשיתי!

      לעולם לא טענתי שאני יודע יותר טוב מאיגל עמיר. פשוט ציינתי את העובדה, שיתכן שכפו או לחצו עליו לא לומר את האמת.

      הכדורים במחסנית של איגל עמיר לא תאמו את הכדורים בגופתו של יצחק רבין. נקודה. אין ויכוח לגבי זה. יש את הספקולציה שזה צירוף מיקרים. לא יותר מזה.

      לסיום. מעניין שא. א. קונספירציות הגדיר את הלינק ששמתי כהזוי. בעוד הוא מלא בעובדות פשוטות ונכונות.

      אני מזמין את מי שרוצה לעיין בו לראות עבור עצמו. האם לא נכון, שהלינק פשוט מכיל רצף של עובדות?

      http://www.inn.co.il/News/News.aspx/210724

      • חביבי אתה חזרת כמה פעמים בתגובות אצלי שאין התאמה בין הכדורים שיגאל אמיר ירה לבין אלו שנמצאו בגופתו של רבין .
        עובדתית:1. קיימת התאמה מבדיקת מעבדה שמראה שהכדורים שהוצאו מגופתו של רבין נורו מאקדחו של יגאל עמיר.
        2. יגאל וחגי אמיר מאשרים שסוג הכדורים שזה סוג הכדורים שיגאל השתמש

        כל מה שיש לך להגיד בתגובה זה: "כולם שקרנים אני לא מאמין להם". זו פסילה אוטומטית ללא בסיס והיא לא יכולה לשמש בסיס לדיון רציונאלי.

        לגבי הקישור. לא טענתי שהוא הזוי, אלא שכתובות בו שטויות. נכון יש גם בו גם הרבה פרטים נכונים. אבל גם הרבה שקרים, השמטות וקפיצה למסקנות חסרות בסיס. למשל העובדה שהם "שוכחים" לציין שקליעי ההולופוינט שהוצאו מגופתו של רבין נמצאו מתאימים לאקדחו של יגאל.

        יש עוד הרב דברים, רק שזה לא המקום הנוח לכתוב אותם.

  11. באמת א.א אתה עכשיו הופך למגן הקונספירציה במקום לרדוף אחר האמת. בלי לדעת טוב מיגאל עמיר. זוויות הירי זמן הירי הפציעות ברבין ורובין וכיוונן אינן מאפשרות ספק לכך שהן לא יכלו להתבצע כפי שנראה בסטון. מי ערך אחר כך את הסרטון מדוע היה צריך להטמיע בסרטון ארטיפקטים להרשיע את יגאל עמיר בעיני הציבור? וכדי להסיר ספק הוספת קולות, רשף שאתה טענת שנעשו. וגם הארכת זרועו של יגאל עמיר שהתארכה לכמעט מלא גובהו.
    אין המטרה שלך לרדוף אחרהאמת כי מתאים לך לא הסיפור ולא הממצאים היות ואתה פיקח
    מתאים לך דמות הרוצח .ומתאים לתפישתך את מי הטוב ומי הרע ולכן אינך מעוניין

    • רק היריה הראשונה נראית בסרטון ויש התאמה בינה לבין הפציעה של רבין. שאר השינויים נעשו על ידיעות אחרונות פעם בדפוס ופעם האינטרנט. למה הם עשו זאת אני לא יודע ואני גם לא אוהב את זה, אבל זה לא הופך את הסרט המקורי לשקרי. אני פשוט לא רואה בזה הוכחה לקונספירציה. הרי הם יכלו לשים את הסרטון המקורי בלי שינויים ולקבל את אותו אפקט של הרשעת יגאל עמיר כדבריך.

  12. לא נכון!!!
    הדוחות הבליסטיים הוכיחו בדיוק ההיפך. שהקליעים לא נורו מאקדחו של עמיר.
    המשטרה גנזה את הדוחות הללו ועובדה שלא תמצא אותם נכון להיום בשום מקום.

כתיבת תגובה